Destinații turistice din Botoșani, promovate la târgul „Tour and Travel Varșovia”

Destinaţiile turistice, tradiţiile şi atracţiile culturale din România sunt promovate, în perioada 24 - 26 noiembrie, la cel mai mare târg de turism din Polonia - Tour and Travel (TT) Varşovia, informează Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT), într-un comunicat de presă. 

„Creşterea segmentului de turişti străini este o prioritate pentru minister, autorităţile locale şi antreprenorii români. Reluarea participării la târgurile de profil din afara ţării este tratată cu multă seriozitate de toţi partenerii implicaţi, iar acest lucru se poate observa şi prin prisma activităţilor existente la standul ţării noastre. Mult succes expozanţilor şi aşteptăm cifre din ce în ce mai bune!”, a declarat ministrul de resort, Daniel Cadariu.

Potrivit MAT, standul României este amplasat la intrarea principală a spaţiului expoziţional şi cuprinde reprezentanţi ai mai multor asociaţii de profil şi ai autorităţilor publice locale, precum: Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism, Asociaţia de Ecoturism din România, Asociaţia Incoming România, Primăria Municipiului Botoşani, Consiliul Judeţean Suceava, Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu, GAL Microregiunea Hârtibaciu din judeţul Sibiu, GAL Podişul Mediaşului (Asociaţia Grupul de Acţiune Locală), GAL Dealurile Târnavelor (Asociaţia Grupul de Acţiune Locală), GAL Asociaţia Transilvana Braşov Nord, APDT Prahova (Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului), Asociaţia Karpaten pentru o dezvoltare durabilă, Asociaţia pentru promovarea Timişoarei, Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private (PALMED), Primăria Municipiului Bucureşti, Castelul Huniazilor - Hunedoara, Consiliul Judeţean Maramureş şi Primăria Suceava.

În cadrul evenimentului expoziţional din Polonia vor fi promovate tradiţiile şi cultura autohtonă, prin reprezentaţii susţinute de artişti din judeţele Maramureş şi Suceava, dar şi prin demonstraţii ale meşterilor populari români, care vor face cunoscute publicului larg arta olăritului şi a sculpturii. În plus, vizitatorii vor avea ocazia să deguste produse tradiţionale româneşti din diferite regiuni ale ţării.

Pe întreaga durată a târgului, ministerul de resort va pune la dispoziţia participanţilor materiale de prezentare a destinaţiei turistice România, broşuri şi hărţi, dar şi obiecte promoţionale.

„Feel Alive” este conceptul ales de MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) pentru târgurile de turism din toamna acestui an.

Delegaţia română este condusă, din partea ministerului, de Tudoriţa Lungu, secretar de stat.

Datele oficiale arată că, de la începutul anului şi până în luna septembrie, peste 50.000 de cetăţeni polonezi au ales să îşi petreacă vacanţa în România. 

 

Spune-ne opinia ta