Infractorul are la activ 13 femei și doi bărbați pe care i-a păcălit, promițându-le iubire eternă și o viață în lux. Femeile păcălite erau din diferite județe ale țării, inclusiv Constanța, Ilfov, Brașov, Prahova, Dolj, Teleorman, Călărași, Botoșani, Vrancea, Maramureș și București.
Nicolae Mola, un bărbat de 42 de ani cu un trecut infracțional, se pretindea a fi un om de afaceri prosper. În realitate, nu deținea niciun fel de avere, iar bogăția afișată era de fapt rezultatul înșelăciunilor sale.
În mai puțin de un an, Mola a reușit să înșele 13 femei și 2 bărbați. Câștiga încrederea victimelor, le făcea să se îndrăgostească de el și apoi le storcea de bani. Prejudiciul total este estimat la aproximativ 170.000 de euro, relatează Newsweek.
Pe una dintre victime a păcălit-o că îi cumpără un apartament pentru fiica acesteia. Femeia muncise în Italia și avea bani. I-a dat bărbatului de care se îndrăgostise 65.000 de euro, crezând că îi va cumpăra apartamentul mult dorit.
Nu i-a mai văzut. Pe tatăl femeii l-a păcălit că îi cumpără un tractor. Își făcuse omul până și garaj pentru utilaj însă tractorul nu a mai venit niciodată.
Prietena femeii a scăpat la limită de a lua țeapă de la Mola. Aceasta își construia o casă în Italia. Bărbatul a încercat să o convingă că îi cumpără materiale de construcție la preț foarte mic. Soțul femeii a refuzat din start iar bărbatul a fost nevoit să renunțe la idee.
Poliția a documentat activitatea infracțională a infractorului.
Mola a reușit să înșele o mulțime de femei, promițându-le că le va cumpăra proprietăți și alte bunuri de valoare, dar niciodată nu a îndeplinit aceste promisiuni.
În schimb, banii erau folosiți pentru a cumpăra cadouri și a organiza petreceri extravagante pentru alte femei pe care le făcea să se îndrăgostească, pentru a le cere mai târziu bani și acestora.
Femeile păcălite erau din diferite județe ale țării, inclusiv Constanța, Ilfov, Brașov, Prahova, Dolj, Teleorman, Călărași, Botoșani, Vrancea, Maramureș și București.
Bărbatul le aborda atât prin intermediul rețelelor de socializare, cât și direct, câștigându-le încrederea și simpatia prin prezentarea unei situații financiare și sociale apreciabile.