Pe tronsonul din apropierea Mănăstirii Zosin, ca și pe cel de la km. 40+100 s-a ajuns în etapa execuției zidului de sprijin și a terasamentelor, la Zosin fiind demarată și execuția sistemului rutier. La km. 37 se execută în această perioadă piloții și drenurile.
Astfel, potrivit senatorului Cristian Achiței, montarea rosturilor la podurile de pe întreaga lungime a DN 28B se apropie de finalizare, în prezent fiind executată această lucrare la podul de la ieșirea din Flămânzi spre Frumușica și la podul din centrul orașului Flămânzi.
Marcajele rutiere sunt realizate pe cea mai mare parte a lungimii drumului, cu excepția tronsoanelor în care mai sunt în execuție lucrările pe care le-am menționat anterior. Se continuă montarea indicatoarelor rutiere și instalarea parapetelor acolo unde acestea sunt necesare. Sensurile giratorii amenajate la Tg. Frumos și Flămânzi sunt funcționale pentru traficul rutier.
În prezent, circulația este restricționată cu semafoare în zonele unde se execută lucrări de consolidare sau de montare a rosturilor. Chiar și în aceste condiții, cu riscul de a pierde câteva minute așteptând culoarea verde a semaforului, Drumul Național DN 28B Botoșani-Tg. Frumos poate fi utilizat deja în cele mai bune condiții de către conducătorii auto, recăpătându-și funcția de principală cale de legătură rutieră între județul Botoșani și restul lumii, fapt atestat de traficul intens care se înregistrează în ambele sensuri.
”Voi continua să monitorizez cu atenție derularea acestor ultime etape ale modernizării DN 28B, cu deplină încredere că, în ciuda tuturor problemelor survenite de-a lungul timpului, pe care le-am depășit cu succes, acest proiect extrem de important pentru toți botoșănenii, așteptat de câteva decenii, va ajunge în cel mai scurt timp la final”, a transmis senatorul liberal Cristian Achiței.