Este un lucru deja știut că foarte multe companii au nevoie de mașini pentru a își desfășura activitatea. Așa cum laptopurile, smartphone-urile joacă un rol important, tot la fel și mașinile contribuie la buna desfășurare a activității pentru a servi clienții. Folosirea vehiculelor poate aduce provocări noi. Ține cont de câteva aspecte.
Cumpăr sau închiriez?
O întrebare des întâlnită pe care și-o pun multe persoane care conduc o afacere și iau în considerare o mașină, este dacă să cumpere sau să închirieze. Un leasing îți permite să ai un vehicul mai costisitor decât ceea ce ți-ai fi putut permite. Costurile cu întreținerea, service-ul, reparațiile, asigurarea nu mai sunt nici ele în sarcina ta, o firmă specializată de leasing operațional se ocupă de tot. Tu te concentrezi asupra afacerii tale fără să porți grija unor aspecte de care nu ai avea timp. În plus, controlezi într-un mod cât se poate de clar bugetul dedicat mașinii/mașinilor companiei tale.
Un calculator de leasing operațional te ajută să estimezi rata lunară în funcție de mașinile dorite, marcă, model perioadă de timp.
Costul cu benzina și întreținerea
Este un lucru știut că mașina este consumatoare de bani. Pe lângă benzina/motorina pe care o folosește, ține cont și de verificările absolut necesare care implică și ele cheltuieli. Pentru a păstra starea foarte bună a mașinii, întreținerea ei trebuie să se facă în mod adecvat. Să faci schimbarea unui ulei de motor este cea mai simplă metodă de a păstra mașina în cea mai bună formă, datorită prelungirii duratei de viață a motorului. Verificarea sistemului de frânare este și el recomandat pentru a evita surprizele neplăcute sau asigură-te că anvelopele sunt umflate corespunzator. Vezi dacă presiunea în pneuri este cea precizată în cartea mașinii, în felul acesta anvelopele nu se uzează prea repede și nici nu determină un consum suplimentar de combustibil.
Colantarea mașinii
Cu siguranța ți-ai dat seama că traficul este tot mai aglomerat, din ce în ce mai multe persoane își folosesc mașinile pentru a se deplasa în oraș sau în afara lui. Prin urmare, o mașina colantată poate să țintească cu ușurință potențiali clienți, este o bună modalitate de a îți face reclamă, de a răspândi mesajul companiei tale.
Multe persoane care văd o mașină personalizată își fac o bună impresie despre businessul pe care îl reprezintă, considerându-l unul serios, stabil, de succes. În plus, spre deosebire de reclama radio care intervine în programul muzical sau de bannerele online care întrerup persoana din citit, o colantare auto este privită în timp ce șoferul este prins în trafic, stă la semafor, îi atrage atenția fără să se simtă invadat.