Zi cu emoție pentru mii de elevi de clasa a II-a

La nivelul județului Botoșani 3483 de elevi înscriși în clasa a II-a au început evaluările naționale aferente sfârșitului clasei a doua.

Potrivit unui comunicat de presă emis de către reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) din Botoșani, astăzi, 10 mai 2022, au susținut proba la Limba română 3316 elevi înscriși în clasa a II-a, ceea ce înseamnă o prezență de 95,21%.

În zilele următoare, conform Calendarului, elevii înscriși în clasa a II-a vor susține următoarele probe:

 

-              Limba română - 11 mai 2022 -  Citit

-              Matematică — 12 mai 2022 - Scris

Conform Metodologiei de organizare şi desfășurare a Evaluărilor Naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a, testele elaborate pentru EN II sunt structurate astfel:

a) primul test vizează evaluarea competențelor de producere a mesajelor scrise;

b) al doilea test vizează evaluarea competențelor de receptare a mesajelor citite;

c) al treilea test vizează evaluarea competențelor de matematică.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Sute de botoșăneni uniți în credință, au înălțat rugăciuni Sfintei Cuvioase Parascheva! (Foto, Video)

astăzi, 11:02

În curtea lăcașului de cult a fost scoasă racla cu o bucățică din veșmântul Ocrotitoarei Moldovei, iar botoșănenii așteaptă să se închine acesteia. Copii, bătrâni,...

Bursă pentru absolvenți, organizată la Botoșani. Prefectul încurajează tinerii, Valeriu Iftime ceartă șefa AJOFM! (Video)

Friday, 10 October 2025

Vineri dimineață a avut loc Bursa Locurilor de Muncă, dedicată absolvenților de liceu, dar și celor cu studii superioare, organizată de Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (A...

Jandarmii din Botoșani își caută colegi, ce criterii trebuie să îndeplinească tinerii aspiranți la uniforma militară! (Video)

Thursday, 9 October 2025

Inspectoratul de Jandarmi Judeţean (IJJ) din Botoşani desfăşoară, în această perioadă, activităţi de recrutare a candidaţilor pentru admiterea în instituțiile de învăță...