Ministerul Educaţiei şi Cercetării vrea să înlocuiască tezele elevilor cu o „evaluare sumativă”

Ministerul Educaţiei şi Cercetării analizează posibilitatea înlocuirii tezelor elevilor cu o „evaluare sumativă”, iar acest lucru în zonele în care copiii învață în scenariul roşu, respectiv on-line.

Declarația a fost făcută de secretarul de stat în Ministerul Educaţiei şi Cercetării Luminiţa Barcari, care a declarat, luni, că există varianta eliminării tezei şi înlocuirea acesteia cu o „evaluare sumativă” care să fie notată normal.

 

 „Pentru şcolile care funcţionează în scenariul verde nu se pune problema, această evaluare sumativă – lucrare scrisă la disciplina respectivă – poate fi dată în condiţii normale. În scenariul galben, evident, în momentul în care se întorc în şcoală elevii care au învăţat online pot susţine această lucrare scrisă cu acelaşi tip de itemi folosiţi pentru cealaltă jumătate de clasă. Problema se pune acolo unde copiii sunt în scenariul roşu”, a explicat secretarul de stat, într-o conferinţă de presă.

Barcari a adăugat că Ministerul Educaţiei are în vedere organizarea de webinare la care profesorii să înveţe cum ar putea să evalueze în mediul online.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Un fermier german se plânge că găsește greu să angajeze români chiar și cu 3.000 de euro pe lună!

astăzi, 08:00

Un german care are o fermă de sparanghel spune că este foarte greu să găsească muncitori sezonieri pentru recoltare, în condițiile în care salariul pe care îl oferă este de ap...

Amendă pentru FC Botoșani după meciul cu Oțelul! Decizia FRF

astăzi, 07:30

Întrunită miercuri, 23 aprilie 2025, Comisia de Disciplină din cadrul Federației Române de Fotbal a luat mai multe hotărâri, una dintre ele cu privire la meciul dintre FC Botoșa...

Charlie Chaplin la un dineu! (Foto, Video)

astăzi, 07:15

La un dineu dat la Hollywood pentru a-şi sărbători ziua de naştere, Charlie Chaplin şi-a distrat oaspeţii toată seara imitând oamenii pe care aceştia îi cunoşteau: bărbaţi, feme...