Ateliere de lucru după modelul finlandez într-o școală gimnazială din județ (foto)

 Profesorii de la Școala Gimnazială nr.1 Albești, absolvenți ai cursului din cadrul Acreditării Erasmus+ numărul 2020-1-RO01-KA120-SCH-095577 și al cererii de buget numărul 2023-1-RO01-KA121-SCH-000132733, desfășurat în Helsinki (Finlanda), au desfășurat marți, 11.06.2024, la Scoala Gimnazială Nr 1 Rauseni,  un workshop prin intermediul căruia au impărtășit colegilor informații din experiența dobândită.

Profesorii, învățătorii și educatorii școlii au exersat, pe ateliere, diferite moduri de autocunoastere, dupa modelul finlandez : interactiv, simplu si eficient.

Starea de bine, creativitatea, colaborarea au fost prezente pe tot parcursul atelierului de lucru.

Această destindere a participantilor în actul educațional este o caracteristică a școlilor finlandeze, în care copiii sunt țncurajați  să desfășoare activități care promovează starea de bine,  aceste acțiuni dezvoltând încrederea și stima de sine, aptitudinile specifice fiecărui individ, sănătatea fizică si psihică.




 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

A treia zi de pelerinaj la Iași: Peste 65.000 de credincioși din toată țara au trecut pe la racla Sfintei Parascheva!

astăzi, 12:44

Pelerinajul de la Iași a ajuns în a treia noapte, iar numărul credincioșilor crește considerabil. Peste 65.000 s-au închinat până acum la moaștele Cuvioasei Parascheva, iar ...

Șofer reținut de polițiști, a fost prins beat și (posibil) drogat pe un bulevard din Botoșani!

astăzi, 11:51

În această dimineață, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore pe numele unui bărbat, de 46 de ani, din comuna Curtești, ce...

Profesorii nu mai au voie să anunțe notele elevilor în fața clasei sau la ședințele cu părinții!

astăzi, 11:15

Conform metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea evaluărilor naționale de la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a, pentru anul școlar 2025-2026, rezultatele individuale obținute d...