Pistele celui mai mare şi aglomerat aeroport din România vor fi funcţionale, fără restricţii, până la finele lunii iunie. Sub strica supraveghere a conducerii Companiei Naționale Aeroporturi București și specialiștilor din cadrul Autorității Aeronautice Civile Române, muncitorii au un program bine stabilit pentru a finaliza lucrările de asfaltare a pistelor și înlocuire a dalelor de beton de pe platformele Aeroportului Internațional Henri Coandă București.
Oficialii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti au aprobat un program de lucrări pentru pistele aeroportului şi căile de rulare. Lucrările de reparaţii avansează în ritm rapid pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, calea de rulare Oscar este gata, iar la pista 1 s-au efectuat asfaltări pe aprioximativ 70% din suprafaţa totală de reparat de circa 18.000 mp.
Potrivit Capital.ro, muncitorii firmei Tehnic Asist lucrează intens şi la înlocuirea dalelor de beton pe platformă.
Traficul nu este afectat pentru că muncitorii lucrează în baza unui program bine stabilit. Programul de operaţiuni este bine stabilit şi a fost aprobat de conducerea CNAB şi Autoritatea Aeronautică Civilă Române.
Tehnic Asist s-a ocupat şi de reabilitarea şi modernizarea aeroporturilor din Suceava, Tulcea şi Satu Mare.
De asemenea, în asociere cu firma Homstrade, firma botoșăneană Tehnic Asist a depus o ofertă la licitaţia pentru centura oraşului Bacău, primul tronson de autostradă din Moldova. Totodată, aceeaşi asociere Tehnic Asist-SC Homstrade a depus ofertă pentru modenizarea DN52, Alexandria-Turnu Măgurele, un drum naţional în lungime de aproximativ 47 km. Tehnic Asist a a realizat mai multe proiecte de infrastrutură în judeteţe Satu Mare, Botoşani, Bacău şi Suceava, mai scrie sursa citată.
În prezent, firmele Homstrade, Tehnic Asist derulează un contract, în valoare de peste 15 milioane euro, pentru reabilitarea şi modernizarea unui drum judeţean din Satu Mare, în lungime de circa 49 km.