Furnizorii de energie electrică au solicitat autorităţilor modificarea legislaţiei astfel încât să existe posibilitatea ca şi ei să poată denunţa unilateral contractele cu consumatorii non-casnici, pentru aşezarea pe baze corecte a unei relaţii contractuale.
Acum, orice consumator de energie electrică poate denunţa unilateral contractul de furnizare în termen de 21 de zile de la semnare, fără nicio explicaţie, dar furnizorilor le este interzisă de legislaţie denunţarea unilaterală a contractelor. Acest lucru s-ar putea schimba însă, dacă o solicitare a furnizorilor adresată Guvernului va fi luată în seamă.
Acum, orice consumator de energie electrică poate denunţa unilateral contractul de furnizare în termen de 21 de zile de la semnare, fără nicio explicaţie, dar furnizorilor le este interzisă de legislaţie denunţarea unilaterală a contractelor. Acest lucru s-ar putea schimba însă, dacă o solicitare a furnizorilor adresată Guvernului va fi luată în seamă.
“Acum, dacă apare o ofertă cu un preţ şi cu 5% mai mic, consumatorii cer denunţarea contractului cu furnizorul actual. Furnizorii nu pot însă denunţa unilateral contractul. Am solicitat, printr-o adresă trimisă Ministerului Energiei, să se revizuiască această prevedere din lege, în sensul ca şi furnizorul să aibă posibilitatea legală de a denunţa contractele cu consumatorii non-casnici. Pentru cei casnici este în regulă, ei au nevoie de protecţie”, a declarat Ion Lungu, preşedintele Asociaţiei Furnizorilor de Energie Electrică din România (AFEER). Citeste complet pe Economica.net...