Câștigătorii concursului Power to the Poster

Designerii și ONG-iștii au răspuns provocării de a-și înscrie un afiș în competiția Power to the Poster, pentru cel mai bun afiș activist.

Concursul s-a încheiat pe 25 august și au fost selectate 20 cele mai originale și creative idei, care militează pentru schimbare.

Câștigători sunt:

1. Loredana_Bulgaru: O altfel de surpriză
2. Rosu-Gutman Daniel: Car cu boi    
3. DEDA: Immigration    
4. FDSC: Tu vrei revoluție
5. Fundatia Motivation Romania: Break Isolation Spin the Wheels
​6. ​Gala Societatii Civile: Binele o duce rău în România
​7. ​Caritas: Aprinde o stea pentru comunitatea ta, fii solidar cu cei aflați în dificultate!
​8. ​Fundatia Extra Art: Aprinde imaginația
​9. ​Fundatia Noi Orizonturi: In fiecare ghiozdan se ascunde un costum de super-erou
​10. ​Asociatia Mai Bine: Voluntar pentru Mai Bine
​11. ​Olga Popescu: Find Your Purpose    
​12. ​Creatipics: Natura mea nu e mall
​13. ​CARUSEL: Credem în solidaritate. Ziua Mondială Sida.
​14. ​Asociatia FRONT: Marșul Parașutelor
​15. ​Asociația ACCEPT: Luna istoriei LGBT 2016    
​16. ​Aura Barboi: Dare to be Different
​17. ​Centrul pentru Inovare Publică: Căutăm cetățeni mai responsabili
​18. ​Cosmin Pop: Artivism Rabbit
​19. ​George Vasiliu: De prin cămine
​20. ​Asociația Română Anti-SIDA: O căciuliță pentru linistea dumneavoastră

Afișele finaliste sunt încărcate pe site-ul www.a4activism.ro.

Proiectul A4Activism se adresează organizațiilor neguvernamentale și designerilor cu scopul de a crea o punte între artele vizuale și cauzele pentru care militează ONG-urile din România. Scopul său este să crească standardele vizuale ale campaniilor din societatea civilă.

Câștigătorii sunt fi premiați în mod egal după cum urmează:

 1. Un workshop la alegere între branding – coordonat de Agenția Creionetica, design grafic – coordonat de Artivist și design de obiect – coordonat de Asociația D’Avent.
 2. Expunerea celor 20 de afișe în cadrul evenimentului final de pe 30 septembrie, alături de afișe ale campaniilor internaționale, începând cu primul ONG și până astăzi.
 3. Includerea afișelor în albumul A4Activism, care va prezenta o scurtă istorie vizuală a organizațiilor societății civile.
 4. Fiecare câștigător va primi un album A4Activism, dintr-o ediție specială, realizată pe suport reciclat și cu o copertă lucrată manual.
 5. O sedință de consultanță oferită de Agenția Creionetica care va rezulta cu o evaluare privind comunicarea organizației/artistului în mediul online.

Concursul Power to the Poster face parte din proiectul A4Activism inițiat de Agenția Creionetica, în parteneriat cu Artivist și D’Avent și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Român.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finanțării. (Comunicat de presa)

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Articole similare

Vezi alte știri

Restricții de apă în sute de localități din țară, printre care șapte orașe, inclusv Dorohoi. Oficialii Apelor Române fac apel la populaţie

Monday, 5 August 2024

„În prezent, coeficientul de umplere în cele 40 de lacuri de acumulare este de 78,59% (în scădere faţă de săptămâna trecută când era de 79,77%). Menţinem &ic...

Cerbul de Aur: 71 de artişti din 21 de ţări s-au înscris în concursul de interpretare

Sunday, 7 July 2019

Organizatorii, televiziunea publică, au închis sâmbătă sesiunea de înscrieri pentru Concursul internaţional de interpretare al Festivalului Cerbul de Aur – ediţia 2019. ...

„Spider-Man: Far From Home”, al doilea film cu cele mai mari încasări de Ziua Independenţei

Sunday, 7 July 2019

Pe 4 iulie, filmul regizat de Jon Watts, al şaptelea al francizei, a generat încasări de 25,2 milioane de dolari, potrivit Variety.   Sursa: News.ro Citeste mai mult AICI