Subprefecta Magda Oleniuc preia audiențele din zona Dorohoi

Potrivit purtătorului de cuvânt al Instituției Prefectului, Irina Siminiceanu, programul de audiențe va fi preluat de unul din noii subprefecți, Magda Oleniuc, care a înlocuit-o pe Laura Cronț.

Audiențele se vor desfășura după același program. Astfel, la Dorohoi, în fiecare miercuri și vineri, în intervalul orar 09.00 - 14.00, subprefectul județului, Magda Oleniuc, va desfășura activitatea de primire în audiență a cetățenilor, în condiții speciale, având în vedere instituirea stării de alertă pe teritoriul țării. Se va respecta distanța socială între vorbitori și a intervalului de timp, respectiv 15 minute, în incinta locației va fi permis unui număr de maxim două persoane pentru aceeași audiență, persoanele care participă la audiență sunt nevoiți să poarte echipament de protecție (mască și mănuși) și după fiecare audiență, spațiul va fi dezinfectat.

Punctul de lucru al Instituției Prefectului Botoșani din Dorohoi funcționează în incinta fostei Bănci Agricole, situate vis-a-vis de clădirea Primăriei Municipiului Dorohoi. Punctul de lucru de la Dorohoi va deservi inclusiv locuitorii din comunele limitrofe.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Vacanță în siguranță - Activitate educativă cu jandarmii și câinii de serviciu Pih și Dop! (Foto)

astăzi, 17:00

După recomandările făcute de jandarmi pentru petrecerea în siguranță a vacanței, copiii au primit cocarde tricolore cu mesajul ,,Prietenul jandarmului" și au urmărit exercițiile de...

(P) Umbrelă pescuit: soluția simplă pentru pescuitul urban

astăzi, 16:56

Pescuitul urban are o poezie aparte. Nu e despre izolare completă, nici despre liniște deplină, ci despre un alt fel de echilibru — între natură și oraș, între apă și asfalt....

Se redeschide Serviciul de Evidență a Persoanelor din Săveni, după numeroase petiții și plângeri!

astăzi, 14:45

Numeroase petiții și plângeri au ajuns în atenția Instituției Prefectului Botoșani după ce activitatea Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Săveni a fost s...