Daca CJ va face ordine, va avea sprijinul voronenilor in toate activitatile, in tot ce inseamna viata publica in zona. Daca nu, normal ca voronenii se vor rascula si impotriva actualei conduceri, avertizeaza Mihai Catana, unul dintre conducatorii protestatarilor de la Vorona.
Seful CJ a promis ca va face demersuri pentru a identifica un traseu alternativ pentru masinile de mare tonaj care circula prin Vorona, avariind grav drumul, fapt care le afecteaza voronenilor structurile de rezistenta a caselor.
Masinile au facut o pauza in timpul mitingului si o ora dupa. De sambata, de la ora 12.30- 13.00, au inceput sa mearga iar ca vulturii prin sat. In coloana de cate 5-6-7, cu viteza maxima, acolo unde le permite starea drumului. Daca pe o suta de metri, drumul nu are gropi, acolo ei prind viteza de 60-70 la ora, incarcati. E tara nimanui, spune dezamagit Mihai Catana.
Mihai Tabuleac spunea ca in zona ar fi mai multe solutii pentru circulatia masinilor de mare tonaj. Oamenii nu sunt, insa, atat de optimisti.
Noi am putea sa le recomandam alte trasee, dar ar afecta satele Icuseni si Protopopeni. Singurul drum valabil ar fi cel intre Hutani si Brehuiesti, care se uneste cu drumul care vine de la Suceava. Drumul a fost facut prin Sapard, pe un singur sens asfaltat. A fost facut de proasta calitate, l-au distrus tot masinile de mare tonaj. Tot ei sa le repare, cu sprijinul si ajutorul organelor din judet, mai spune Mihai Catana.
Si pentru ca patronii de balastiere sunt oameni bogati, voronenii spun ca ei ar putea sa contribuie la amenajarea acelui drum strategic, poreclit de localnici Drumul Hotilor, prin Protopopeni-Hutani.
Daca nu vor fi luati in seama, oamenii se vor judeca in instanta cu cei din conducerea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri, dar si cu Consiliul Local Vorona, fiindca nu s-a implicat sa rezolve problema.