Oferta depusă este în evaluarea comisiei de achiziții din cadrul Direcției Județene de Drumuri și Poduri, instituție subordonată Consiliului Județean Botoșani.
Întregul proiect, în valoare de 16 milioane de euro, va fi finanțat exclusiv din fondurile alocate de către Consiliul Județean. „Este un efort financiar semnificativ pentru bugetul județului. Am promis că vom moderniza și acest sector de drum și ne ținem de cuvânt. Din bugetul Consiliului Județean am finanțat realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, iar acum Direcția Județeană de Drumuri și Poduri, din sumele pe care le-am alocat în acest an, realizează licitația pentru lucrările de modernizare a celor 15 kilometri de drum de piatră”, a declarat Doina Federovici, președintele Consiliului Județean Botoșani.
Modernizarea infrastructurii județene a fost principala preocupare a conducerii executive a Consiliului Județean Botoșani. „Dezvoltarea județului trebuie să continue, iar aceasta nu poate fi garantată decât de cei care au experiență în administrația locală. Echipa de la Consiliul Județean a demonstrat că știe să facă drumuri bune și că în scurt timp a modernizat zeci de kilometri de drumuri județene de piatră din toate zonele județului. Așa arată dezvoltarea!”, a declarat, la rândul său, Dorin Birta, vicepreședintele Consiliului Județean Botoșani.
În acest moment, Consiliul Județean Botoșani are în derulare alte cinci proiecte de modernizare a drumurilor de piatră, care totalizează peste 42 de kilometri. Valoarea acestor proiecte se ridică la aproximativ 44 milioane de euro, 35 milioane de euro reprezentând fondurile atrase din Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”, iar 9 milioane de euro cofinanțarea asigurată din bugetul Consiliului Județean Botoșani. „Rețeaua de drumuri județene din Botoșani măsoară 652 de kilometri, din care, în ultimii trei ani, am modernizat și reabilitat peste 200 de kilometri. De asemenea, avem în execuție lucrări de modernizare pe 42 de kilometri și în licitație alți 15 kilometri. Vrem ca la finalul mandatului drumurile de piatră, care nu sunt modernizate sau în plin proces de modernizare, să reprezinte mai puțin de 2% din totalul drumurilor județene”, a conchis Doina Federovici, potrivit unui comunicat de presă.