Pentru prevenirea răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), societatea Modern Calor apreciază ca necesară limitarea relaÈ›iilor cu publicul la mediul on-line.
Pe această cale, li se solicită clienților Modern Calor să transmită cererile/petițiile/sesizările telefonic, la numerele: 0331 401 962, 0231 537 100 - tasta 3, 0231 515 959 - tasta 3 sau prin poșta electronică, la adresele de mail: relatii.clienti@moderncalor.ro sau office@moderncalor.ro.
„Rugăm, pe această cale, toÈ›i clienÈ›ii Modern Calor, să facă plata facturilor preponderent on-line pe pagina www.moderncalor.ro. Recomandarea noastră este ca persoanele care nu au deschis încă un cont pe site-ul nostru să îl activeze în secÈ›iunea CLIENÈšI, un proces de altfel uÈ™or de realizat È™i care necesită doar să dispuneÈ›i de o adresă de mail È™i un card bancar activ. Pentru orice detalii legate de activarea contului (cod client, nr. factură etc.) clienÈ›ii sunt rugaÈ›i să sune la unul dintre numerele de mai sus”, spun reprezentanÈ›ii Modern Calor.
Alte modalități de plată sunt casieriile din Strada Vârnav nr. 9 (lângă Școala nr.7), de la DirecÈ›ia de taxe È™i impozite È™i de la Uvertura Mall - etajul 2).
„Avem rugămintea, de asemenea, ca prezentarea la ghiÈ™eele societății să se facă doar pentru chestiuni de maximă necesitate. De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului”, subliniază Modern Calor, într-un comunicat de presă emis luni.