Pentru prevenirea răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), societatea Modern Calor apreciază ca necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line.
Pe această cale, li se solicită clienților Modern Calor să transmită cererile/petițiile/sesizările telefonic, la numerele: 0331 401 962, 0231 537 100 - tasta 3, 0231 515 959 - tasta 3 sau prin poșta electronică, la adresele de mail: relatii.clienti@moderncalor.ro sau office@moderncalor.ro.
„Rugăm, pe această cale, toți clienții Modern Calor, să facă plata facturilor preponderent on-line pe pagina www.moderncalor.ro. Recomandarea noastră este ca persoanele care nu au deschis încă un cont pe site-ul nostru să îl activeze în secțiunea CLIENȚI, un proces de altfel ușor de realizat și care necesită doar să dispuneți de o adresă de mail și un card bancar activ. Pentru orice detalii legate de activarea contului (cod client, nr. factură etc.) clienții sunt rugați să sune la unul dintre numerele de mai sus”, spun reprezentanții Modern Calor.
Alte modalități de plată sunt casieriile din Strada Vârnav nr. 9 (lângă Școala nr.7), de la Direcția de taxe și impozite și de la Uvertura Mall - etajul 2).
„Avem rugămintea, de asemenea, ca prezentarea la ghișeele societății să se facă doar pentru chestiuni de maximă necesitate. De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului”, subliniază Modern Calor, într-un comunicat de presă emis luni.