Funcția de secretar general al municipiului Botoșani a fost scoasă la concurs

Primăria municipiului Botoșani organizează concurs pentru ocuparea funcției de secretar general al orașului, se arată într-un anunț publicat pe site-ul instituției.

Dosarele de înscriere se pot depune până 24 iulie, la sediul Primăriei, urmând ca proba scrisă să se desfășoare pe 7 august. Candidații declarați admiși vor susține interviul în termen de cinci zile lucrătoare ulterior promovării probei.

Pot participa la concurs persoanele licențiate în științe juridice, administrative sau politice și absolvente al unui program de masterat în administrație publică și management. O altă condiție impusă este exercitarea unei funcții publice din clasa I, adică de expert, consilier, inspector, consilier juridic sau auditor. Nu sunt acceptați candidații care figurează cu sancțiuni disciplinare.

Secretarul general avizează şi contrasemnează pentru legalitate dispozițiile primarului și hotărârile Consiliului Local, asigură respectarea procedurilor din cadrul ședințelor deliberativului, asigură transparența actelor normative şi relația cu Instituția Prefectului, întocmește documentele necesare autorității locale și urmărește aplicarea prevederilor legate de integritatea aleșilor. De asemenea, acesta poate propune includerea unor probleme pe ordinea de zi a ședințelor de Consiliul Local. 

Funcția de secretar general al municipiul Botoșani a fost vacantată ca urmare a pensionării lui Ioan Apostu. Atribuțiile au fost preluate temporar de Oana Georgescu, printr-o decizie de numire intrată în vigoare pe 9 martie.

 

Spune-ne opinia ta