Toate echipamentele au fost fost deconectate și, preventiv, a fost întreruptă și alimentarea cu energie electrică, după care toți salariații, ajutați de personalul care se ocupă cu curățenia din cadrul primăriei, au pus mâna pe mopuri și găleți și au început să adune apa care era peste tot.
Parchetul de la intrarea în sediul Serviciului de Evidența Populației a fost scos, fiind afectate și o serie de documente.
"S-a spart o conductă care alimentează cu apă rece grupul sanitar de la Biroul de Evidență, s-a umplut grupul sanitar, s-a umplut tot Serviciul cu apă de aproape 10 cm, în toate birourile, a început să curgă și la etajele de dedesubt. Toată aparatura trebuie verificată, toate cablajele, tot ce a fost mai aproape de sol, am oprit și curentul ca să nu avem alte surprize. Partea proastă este că s-a udat parchetul, cel din hol a trebuit deja să îl scoatem că se umflase și sub el stătea apă. Ne-au ajutat și cei de la Mall, am chemat și salariații de la curățenie din primărie care erau disponbili cu găleți, cu mopuri. După ce vom evacua apa vom deschide doar pentru eliberările de acte, nu putem primi documente deocamdată pentru că nu putem folosi aparatura până nu verificăm toate conexiunile. S-au udat și niște plicuri cu acte și va trebui când vine cetățeanul să ridice cartea de identitate să îi rugăm să mai completeze cererea. Nu e frumos să rămână 50 de ani în arhivă documente pătate", a declarat Constantin Gabor, șeful Serviciului de Evidența Populației.
În cursul zilei de vineri, angajații SPCLEP nu vor prelua documentele necesare efectuării de Cărți de Identitate. Botoșănenii care erau programați să-și ridice astăzi documentele se pot prezenta totuși la biroul situat în Uvertura Mall.
Potrivit șefului SPCLEP, de luni activitatea biroului va fi reluată în mod normal.