UPC la suprapret? Scump, domnule, scump!

In plina criza economica mondiala, cand agentii economici isi adapteaza serviciile la capacitatea financiara a clientului, UPC ne informeaza ca trebuie sa platim mai mult pentru serviciile oferite de operatorul de cablu!

Desi contractul prevede clar ca orice modificare de tarif trebuie notificata, reprezentantii operatorului de cablu se multumesc sa transmita noile tarife pe pagina de internet sau la casieriile unitatii.

Asta desi, lunar, clientul primeste acasa o factura personalizata. Factura in care, insa, nu aflam decat ca tariful a fost (deja) majorat sau ca, daca am achitat contravaloarea facturii in avans, mai avem un rest de plata din cauza modificarii tarifelor.

Motivatia este urmatoarea: "Majorarea are loc din cauza unor factori externi, independenti de UPC Romania, precum marirea taxei pentru drepturile de autor, care a crescut de la 2% la 6%, si alte taxe", dupa cum reiese din comunicatul postat pe site-ul oficial al UPC Romania.

Despre care alte taxe nu se mai spune!

Majorarea este valabila inclusiv in cazul clientilor care au incheiat cu UPC un contract prin care sunt asigurati ca o perioada de 24 de luni nu vor fi afectati de eventuale majorari.

"Am incheiat la sfarsitul lunii mai un contract pe 2 ani cu UPC. Am platit, in momentul incheierii contractului, pentru luna iunie si iulie, 44 lei. In luna iulie am primit factura de la UPC si mi s-a adus la cunostinta ca am restante. La casieria UPC am fost informat ca de la 01.07.2009 s-a marit pretul facturii. Am verificat contractul si scrie clar ca este incheiat pe 24 de luni si ca beneficiez de pretul special de 22 lei abonament lunar, timp de 24 de luni", a precizat un botosanean care s-a adresat redactiei.

Botosaneanul exemplifica cele spuse cu un extras din contract, in care se precizeaza: "Clientul beneficiaza de un pret special de 22 RON TVA inclus la abonamentul lunar pe o perioada de 24 luni din momentul incheierii contractului".

Nu sunt ocoliti nici clientii care au platit in avans, chiar daca in aceleasi contracte exista o clauza in care se mentioneaza ca plata in avans te scuteste de eventuale majorari.

"Am platit in avans pe jumatate de an. Am fost anuntat ca nu voi fi afectat de marirea de pret, insa in luna iulie mi s-a transmis factura marita", spune un alt botosanean.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Controale ale polițiștilor botoșăneni în Piața Mare și Bazar pentru prevenirea furturilor din buzunare!

Thursday, 6 February 2025

Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani au organizat, în municipiul Botoșani, o acțiune pentru prevenirea și combaterea furturilor din buzunare. Activitățile au fost des...

Un profesor acuză: „Religia se predă în școli încălcând legea”. Ce măsuri ar trebui să ia ministrul David!

Thursday, 6 February 2025

Asta, în contextul nemulțumirilor mai vechi ale unor părinți, cadre didactice și organizații neguvernamentale care acuză nerespectarea legislației în vigoare. În jurul acestei...

Două sortimente de covrigi, retrase dintr-un lanț de magazine cu puncte de lucru și la Botoșani!

Thursday, 6 February 2025

Rețeaua magazinelor Lidl a emis o alertă alimentară și a restras dn galantare două sortimente de covrigi care pot provoca leziuni la nivelul gurii și senzație de arsură Lanțul de magazine ...