Alimentarea cu energie electrică a fost reluată treptat, în aproximativ o oră şi jumătate, pentru toţi consumatorilor afectaţi de incident.
Mai multi cetateni s-au plans insa ca pana la reluarea alimentarii cu energie electrica, s-a incercat repunerea in functiune a sistemului de mai multe ori.
Consumatorii casnici vor fi despăgubiţi pentru cazurile de deteriorare a receptoarelor electrocasnice doar dacă acestea au fost cauzate de funcţionarea necorespunzătoare a reţelei electrice de distribuţie, iar aceste cauze pot fi atribuite exclusiv distribuitorului de energiei electrică. Excepţie fac receptoarele electrocasnice de tipul lămpilor electrice şi receptoarelor electrotermice, care nu fac obiectul acestor despăgubiri. Consumatorii care consideră că au fost afectaţi în urma unor incidente în reţelele electrice de distribuţie prin defectarea aparaturii electrocasnice, trebuie să anunţe în scris furnizorul de energie electrică în termen de 5 zile lucrătoare de la data producerii incidentului sau de la data luării la cunoştinţă a incidentului. În maximum 15 zile calendaristice de la data depunerii cererii în scris, titularul de contract care a solicitat despăgubirea va primi rezultatul analizei privind acordarea sau neacordarea de despăgubiri, a declarat Sorin Munteanu, purtator de cuvant E.ON Moldova.