Sorescu despre deszăpezirea de iarna aceasta: "Am plătit mai mult staţionare decât operare"

  Şefii Consiliului Judeţean vor să suspende contractul cu firmele de deszăpezire care au acţionat pe drumurile din judeţ, pe perioada iernii, chiar dacă termenul normal pentru încheierea relaţiilor contractuale este până la jumătatea lunii martie.

 Vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Gheorghe Sorescu, a spus că s-a luat această decizie din raţiuni de economie.

“Programul normal e până pe 15 martie, dar noi vrem să economisim nişte bani. Să nu mai avem nici staţionare, să oprim lucrările de iarnă. Am luat măsuri să rămână unul-două utilaje în baze şi atât. Noi am plătit anul acesta mai mult staţionare decât operare, dar acestea sunt condiţiile", a declarat Gheorghe Sorescu care a precizat că factura de iarna aceasta la deszăpezire este mai mică decât sezonul rece precedent, urmând a fi făcut calculul total în zilele următoare.

Deszăpezirea pe drumurile judeţene a fost făcută de Transporturi Auto, Tehnic Asist, Cornell`s Floor şi Ana Construcţii&Arhitectură. 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Revelația Superligii, la ora bilanțului: „Nu putem face transferuri, fotbaliștii susțin că soțiile nu pot ajunge aici la mall”

astăzi, 17:00

Echipa de fotbal FC Botoșani a terminat acest an pe locul 3, după 21 de etape scurse, foarte aproape de a se salva de la retrogradare, în condițiile în care obiectivul era evitarea retr...

Incendiu la o locuință din municipiul Dorohoi, proprietarul găsit inconștient de vecini!

astăzi, 15:10

Un incendiu violent s-a produs, în urmă cu puțin timp, într-o gospodărie de pe strada Solidarității din municipiul Dorohoi. O anexă a fost cuprinsă de flăcări, cel mai probabil, d...

Botoșănean reținut de polițiști, a fost prins la volan cu o alcoolemie de 0,96 mg/l!

astăzi, 14:15

La data de 24 decembrie 2025, polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală nr. 1 Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui bărbat, de 66 de ani, din comuna V...