Sofer de taxi reclamat la Protectia Consumatorului!

O botosaneanca a reclamat la Protectia Consumatorului nu doar faptul ca nu a primit bon fiscal dupa o calatorie cu taxiul, ci si comportamentul agresiv al soferului.

Comisarii de la CJPC Botosani spun ca, daca vizavi de costul calatoriei si emiterea bonului fiscal se vor putea intreprinde verificari, in privinta comportamentului neadecvat, clienta va trebui sa se adreseze instantei de judecata.

"Doamna a reclamat un comportament mai violent, si faptul ca respectivul sofer de taxi a pretins o suma neconforma cu distanta parcursa si a refuzat sa elibereze bon fiscal. Noi putem doar sa constatam daca i-a eliberat sau nu bon. Cu privire la comportamentul neadecvat nu putem proba, si in astfel de situatii recomandam consumatorilor sa se adreseze instantei de judecata", a declarat Carmen Aturcanitei, comisar in cadrul CJPC Botosani. 


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

”Pagube materiale considerabile” la Catedrala din Dorohoi. Preoții slujitori, lămuriri despre incendiul din Altar

astăzi, 08:39

În seara zilei de 6 noiembrie, în intervalul 18:10 – 18:45, în interiorul Catedralei „Adormirea Maicii Domnului” din municipiul Dorohoi a avut loc un incendiu local...

(P) Părinţii tăi aniversează 30 de ani de căsătorie sau mai mulţi? Cadouri memorabile pentru a celebra împreună

astăzi, 08:28

Puține lucruri sunt la fel de frumoase ca povestea a două persoane care aleg să rămână împreună o viață. Trei decenii de căsnicie înseamnă înțelegere, compromis, iub...

Reacția lui Iftime, după ce Mircea Lucescu nu a convocat niciun jucător de la Botoșani: ”Explicațiile sunt în mare parte corecte!”

astăzi, 07:38

Pe lista lui "Il Luce" nu se află niciun jucător de la FC Botoșani, liderul campionatului în momentul în care lista finală a fost publicată. Ultima dată, trupa lui Leo Groz...