Sofer de taxi reclamat la Protectia Consumatorului!

O botosaneanca a reclamat la Protectia Consumatorului nu doar faptul ca nu a primit bon fiscal dupa o calatorie cu taxiul, ci si comportamentul agresiv al soferului.

Comisarii de la CJPC Botosani spun ca, daca vizavi de costul calatoriei si emiterea bonului fiscal se vor putea intreprinde verificari, in privinta comportamentului neadecvat, clienta va trebui sa se adreseze instantei de judecata.

"Doamna a reclamat un comportament mai violent, si faptul ca respectivul sofer de taxi a pretins o suma neconforma cu distanta parcursa si a refuzat sa elibereze bon fiscal. Noi putem doar sa constatam daca i-a eliberat sau nu bon. Cu privire la comportamentul neadecvat nu putem proba, si in astfel de situatii recomandam consumatorilor sa se adreseze instantei de judecata", a declarat Carmen Aturcanitei, comisar in cadrul CJPC Botosani. 


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Ce trebuie să facă șeful întotdeauna (Foto, Video)

astăzi, 07:15

Un reprezentant de vânzări, o secretară și un manager găsesc o lampă veche. O freacă și apare un duh: - Fiecare are dreptul Ia o dorință. Secretara: - Vreau să fiu pe un iaht &icir...

Calendar ortodox, 28 iulie: Sfinţii Apostoli şi Diaconi: Prohor, Nicanor, Timon şi Parmena; Sfântul Cuvios Pavel de la Xiropotamu

astăzi, 07:00

În zilele Sfinţilor Apostoli, după Înălţarea Domnului la cer şi după primirea Duhului Sfânt, era nevoie să se orânduiască biserici şi slujitori destoinici, atât ...

Dezastru după furtuna din Botoșani: Acoperișuri smulse, copaci căzuți și locuințe inundate. O familie cu 3 copii blocată într-un autoturism! (Foto)

Sunday, 27 July 2025

În această seară, județul Botoșani s-a aflat sub incidența a patru avertizări nowcasting Cod Roșu și a uneia de Cod Portocaliu, emise de Administrația Națională de Meteorologie, pentr...