Sofer de taxi reclamat la Protectia Consumatorului!

O botosaneanca a reclamat la Protectia Consumatorului nu doar faptul ca nu a primit bon fiscal dupa o calatorie cu taxiul, ci si comportamentul agresiv al soferului.

Comisarii de la CJPC Botosani spun ca, daca vizavi de costul calatoriei si emiterea bonului fiscal se vor putea intreprinde verificari, in privinta comportamentului neadecvat, clienta va trebui sa se adreseze instantei de judecata.

"Doamna a reclamat un comportament mai violent, si faptul ca respectivul sofer de taxi a pretins o suma neconforma cu distanta parcursa si a refuzat sa elibereze bon fiscal. Noi putem doar sa constatam daca i-a eliberat sau nu bon. Cu privire la comportamentul neadecvat nu putem proba, si in astfel de situatii recomandam consumatorilor sa se adreseze instantei de judecata", a declarat Carmen Aturcanitei, comisar in cadrul CJPC Botosani. 


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Bolojan: „S-a acceptat protocolul de coaliție. Programul de guvernare, aproape finalizat”. Lista Guvernului cu 5 vicepremieri

astăzi, 18:25

Președintele PNL și premierul desemnat Ilie Bolojan a anunțat, duminică, faptul că luni se va semna protocolul de coaliție, iar programul de guvernare este „aproape finalizat”. Pr...

Tinerele mame din Botoșani și exemplul lor de reușită: „Ce le face cu adevărat speciale nu sunt doar notele, ci drumul lor până aici”

astăzi, 17:56

Este vorba despre trei tinere de la Liceul Teoretic „Dr. Mihai Ciucă” din orașul Săveni, care, deși aflate în situații mai deosebite, au reușit să promoveze examenul de Bacala...

Hervin Ongenda nu a fost prezent în cantonamentul lui FC Botoșani! Ce s-a întâmplat cu fotbalistul

astăzi, 17:15

Moldovenii au susținut un cantonament la Putna în perioada 15 iunie - 21 iunie și urmează să mai susțină un stagiu de pregătire în Austria. De la cantonamentul de la Putna a lipsit Hervin ...