Sofer de taxi reclamat la Protectia Consumatorului!

O botosaneanca a reclamat la Protectia Consumatorului nu doar faptul ca nu a primit bon fiscal dupa o calatorie cu taxiul, ci si comportamentul agresiv al soferului.

Comisarii de la CJPC Botosani spun ca, daca vizavi de costul calatoriei si emiterea bonului fiscal se vor putea intreprinde verificari, in privinta comportamentului neadecvat, clienta va trebui sa se adreseze instantei de judecata.

"Doamna a reclamat un comportament mai violent, si faptul ca respectivul sofer de taxi a pretins o suma neconforma cu distanta parcursa si a refuzat sa elibereze bon fiscal. Noi putem doar sa constatam daca i-a eliberat sau nu bon. Cu privire la comportamentul neadecvat nu putem proba, si in astfel de situatii recomandam consumatorilor sa se adreseze instantei de judecata", a declarat Carmen Aturcanitei, comisar in cadrul CJPC Botosani. 


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Ministrul Daniel David explică noile modele de director de școală din metodologia de concurs!

astăzi, 18:39

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, a declarat că vor fi mai multe variante de director de școală incluse în metodologia de concurs, „mai managerial sau cu o componentă...

Un tânăr de 19 ani, din Botoșani, primit în echipa Jandarmeriei Neamț!

astăzi, 17:52

Înaintea sărbătorilor de iarnă, Jandarmeria Neamț își consolidează echipa prin încadrarea a trei noi subofițeri, proaspăt absolvenți ai Școlii Militare de Subofițeri Janda...

AJPIS Botoșani: Tranșă nouă de plăți pentru tichetele de energie destinate facturii din noiembrie 2025!

astăzi, 17:00

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) Botoșani a efectuat o nouă tranșă de plăți pentru 28.601 de beneficiari ai tichetului de energie, reprezentând sprijin a...