Sofer de taxi reclamat la Protectia Consumatorului!

O botosaneanca a reclamat la Protectia Consumatorului nu doar faptul ca nu a primit bon fiscal dupa o calatorie cu taxiul, ci si comportamentul agresiv al soferului.

Comisarii de la CJPC Botosani spun ca, daca vizavi de costul calatoriei si emiterea bonului fiscal se vor putea intreprinde verificari, in privinta comportamentului neadecvat, clienta va trebui sa se adreseze instantei de judecata.

"Doamna a reclamat un comportament mai violent, si faptul ca respectivul sofer de taxi a pretins o suma neconforma cu distanta parcursa si a refuzat sa elibereze bon fiscal. Noi putem doar sa constatam daca i-a eliberat sau nu bon. Cu privire la comportamentul neadecvat nu putem proba, si in astfel de situatii recomandam consumatorilor sa se adreseze instantei de judecata", a declarat Carmen Aturcanitei, comisar in cadrul CJPC Botosani. 


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

A plecat la Ceruri preotul care a construit biserici, dar a ajutat și familii din Botoșani

astăzi, 12:59

Pr. paroh Mihoc Dimitrie, din satul Sfântul Ilie – Șcheia, județul Suceava, a plecat la Ceruri mult prea devreme, la doar 62 de ani. Părintele Dimitrie Mihoc s-a născut pe 25 august...

Iftime anunță regula de bază în fotbal: ”Doar 10% din profit, nu mai mult!”

astăzi, 12:18

Nivelul investiţiilor în fotbal poate scăpa de sub control şi poate ajunge să fie, pentru patroni, aproape ca un joc de noroc, în care direcţionezi către echipă bani tot mai mulţi....

1 Decembrie la Colegiul Economic „Octav Onicescu”- Identitate românească în cântec și cuvânt! (Video)

astăzi, 10:45

Cu prilejul Zilei Naționale a României, Colegiul Economic „Octav Onicescu” a organizat o serie de activități educaționale și cultural-artistice, menite să celebreze spiritul ro...