Celelalte activităţi precum emiterea permiselor, certificatelor de înmatriculare sau a dovezilor înlocuitoare ale acestora, a autorizaÅ£iilor provizorii sau a plăcilor de înmatriculare nu se vor putea desfăşura din cauza implementării unor măsuri menite să uÅŸureze accesul publicului la serviciile oferite. Modernizarea se va face de către direcÅ£ia generală aflată în structura Ministerului AdministraÅ£iei ÅŸi Internelor ÅŸi va consta în simplificarea paÅŸilor necesari pentru obÅ£inerea documentelor finale.
Astfel, botoşănenii nu vor mai procura ÅŸi completa formularele cerute de lege, acestea urmând să fie tipărite la ghiÅŸee, în sistem informatic, de către personalul angajat.
În acelaÅŸi cadrul, se pregătesc condiÅ£iile pentru ca publicul să plătească direct la ghiÅŸee contravaloarea documentelor emise ÅŸi nu la alte instituÅ£ii.
Gradul de complexitate ÅŸi volumul operaÅ£iunilor informatice necesare modernizării, precum ÅŸi asigurarea corectitudinii preluării bazelor de date deja existente presupune întreruperi ale fluxurilor unor activităţi., se arată într-un comunicat de presă înaintat de DRPCIV, document în care se anunţă sistarea activităţii serviciului botoşănean în zilele de 19 ÅŸi 22 octombrie, cu excepÅ£ia probelor practice programate.
Modernizarea sistemului informatic va începe până la sfârÅŸitul acestui an ÅŸi se va finaliza în primul semestru al anului viitor, când vor fi puse în funcÅ£iune ÅŸi aplicaÅ£iile referitoare la evidenÅ£a vehiculelor înmatriculate.