Se poate si in Romania: Vrea despagubiri de mii de euro pentru ca s-a ars cu ceai la restaurant

O femeie din Iasi a cerut 4.000 de euro despagubiri patronilor unui restaurant de lux dupa ce o ospatarita a varsat ceai fierbinte pe clienta.

Lenuta Emanuela M. se afla la restaurantul Boltile Domnesti din Iasi cand o ospatarita a varsat o ceasca fierbinte cu ceai. Clienta s-a ales cu arsuri pe bratul stang. Patronii restaurantului recunosc incidentul, dar sustin ca despagubirile sunt exagerate, scrie Buna Ziua Iasi.

Potrivit informatiilor din plangerea facuta de femeie, aceasta a ajuns la spital in urma incidentului.

"Dupa aproximativ cinci minute de la sederea noastra pe terasa restaurantului, am comandat ospataritei care a venit la masa noastra sa ne serveasca un ceai cald. Cand a adus comanda la masa, domnisoara care ne servea, din neatentie sau intentionat, a venit pe la spatele meu si a varsat ceasca cu apa fierbinte peste bratul meu stang, la nivelul umarului, acest lucru cauzandu-mi arsuri foarte dureroase si totodata un soc puternic", a precizat Emanuela M. in plangerea formulata.

Ulterior, femeia a mers la Institutul de Medicina Legala din Iasi de unde a primit un certificat medico-legal in care se precizeaza ca a avut nevoie de mai mult de 10 zile de ingrijiri medicale.

Prima masura pe care a luat-o femeia a fost sa incerce sa ajunga la o intelegere amiabila cu proprietarii localului. Cum acestia nu i-au raspuns la solicitari, Emanuela a decis sa depuna plangere. Avocata sa sustine ca daca localul ar fi avut asigurare, acum nu ar mai fi intampinat aceasta problema.

"In general, din pacate, serviciile noastre nu sunt de calitate, asa cum se vede si in cazul de fata. In mod normal, firmele care se respecta si care au ca obiect de activitate serviciile oferite clientilor ar trebui sa fie asigurate", a declarat avocata Gianina Porosnicu.

Administratorul restaurantului considera ca solicitarea despagubirilor este exagerata si ca scuzele ospataritei au fost de ajuns.

"Am fost instiintata de plangerea depusa de doamna. Eu, personal, nu eram in local in momentul producerii acestui accident. Din spusele ospatarilor, consumatia a fost achitata de ospatari. Avem, ca in orice alta firma, o fisa a postului in care ospatarii sunt indrumati si isi asuma serviciile pe care le presteaza.

Noi am pus la dispozitia politiei toate actele necesare si de aici mai departe cazul va fi solutionat asa cum prevede legea. Mi se pare un pic exagerata reactia doamnei. Nu si-a dorit nimeni sa se intample asa ceva. E suparator ce s-a intamplat, nimeni nu a facut-o intentionat, ospatarita si-a cerut scuze", a precizat Ioana Coman, administratorul restaurantului Boltile Domnesti.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția României după ce în Cernăuți s-a anunțat că vor dispărea multe licee românești: „Am transmis un semnal ferm!”

Saturday, 25 October 2025

MAE afirmă că „a transmis imediat pe canale diplomatice” că trebuie respectate solicitările minorității românești, reacția venind după ce vineri seară președintele Nicușo...

CFR Călători nu mai acceptă plata cu cardul pentru cumpărarea biletelor de tren, din cauza unei defecțiuni!

Saturday, 25 October 2025

Plata cu cardul pentru biletele de tren a întâmpinat probleme sâmbătă dimineață, din cauza unei defecțiuni la firmele procesatoare, a transmis CFR Călători. Problemele au afec...

Șapte ani de la trecerea la cele veșnice a Părintelui Ioan Biță – păstorul care a slujit cu inimă de tată și credință neclintită

Saturday, 25 October 2025

Pe 24 octombrie s-au împlinit șapte ani de când părintele Ioan Biță a fost chemat de Dumnezeu la odihna cea veșnică.Vestea plecării sale fulgerătoare, într-o zi de toamnă t&...