Proiectul a fost destinat elevilor din clasele a IX-a şi a X-a care provin din familii cu ambii părinţi şomeri, fie din mediul urban, fie din mediul rural.
Activităţile desfăşurate au urmărit îmbogăţirea cunoÅŸtinÅ£elor generale ale elevilor prinintermediul unor metode educative atractive, acumularea de informaÅ£ii cu privire la diferite profesii, vizitarea unor facultăţi ÅŸi cunoaÅŸterea profilului psiho-aptitudinal.
Au fost realizate: campanii de informare, materiale publicitare diverse, mese rotunde, întâlniri cu reprezentanÅ£i ai AJOFM, PoliÅ£iei ÅŸi ISU, excursii, aplicarea de teste psihologice, dezbateri, expoziÅ£ii, activităţi care au urmărit creÅŸterea nivelului culturii generale a elevilor.

Rezultatele obÅ£inute în urma derulării acestui proiect sunt:
-cunoaşterea de către elevi a propriului profil psiho-aptitudinal
-acumularea de informaţii despre meserii, piaţa muncii, oportunităţi de angajare, oportunităţi de studiu
-sporirea interesului elevilor pentru diferite meserii
-creşterea nivelului de cultură generală a elevilor participanţi
-însuÅŸirea de către grupul Å£intă a unor modele de viaţă ÅŸi de comportament pozitive
-numărul mare de elevi din grupul Å£intă care au decis să nu-ÅŸi întrerupă traseul educaÅ£ional în următorul an ÅŸcolar
-crearea unui blog
-realizarea de materiale video