Proiectul a fost destinat elevilor din clasele a IX-a şi a X-a care provin din familii cu ambii părinţi şomeri, fie din mediul urban, fie din mediul rural.
Activităţile desfăşurate au urmărit îmbogăţirea cunoştinţelor generale ale elevilor prinintermediul unor metode educative atractive, acumularea de informaţii cu privire la diferite profesii, vizitarea unor facultăţi şi cunoaşterea profilului psiho-aptitudinal.
Au fost realizate: campanii de informare, materiale publicitare diverse, mese rotunde, întâlniri cu reprezentanţi ai AJOFM, Poliţiei şi ISU, excursii, aplicarea de teste psihologice, dezbateri, expoziţii, activităţi care au urmărit creşterea nivelului culturii generale a elevilor.

Rezultatele obţinute în urma derulării acestui proiect sunt:
-cunoaşterea de către elevi a propriului profil psiho-aptitudinal
-acumularea de informaţii despre meserii, piaţa muncii, oportunităţi de angajare, oportunităţi de studiu
-sporirea interesului elevilor pentru diferite meserii
-creşterea nivelului de cultură generală a elevilor participanţi
-însuşirea de către grupul ţintă a unor modele de viaţă şi de comportament pozitive
-numărul mare de elevi din grupul ţintă care au decis să nu-şi întrerupă traseul educaţional în următorul an şcolar
-crearea unui blog
-realizarea de materiale video