Primăria Botoşani se umple de şefi!

Primăria Botoşani se umple de şefi!
Activitate intensă anul acesta la Primăria Botoşani! Cel puţin aşa pare, după numărul de posturi propuse spre a fi înfiinţate în anul 2015 la nivelul aparatului de specialitate al primarului municipiului Botoşani.

Şi totul pentru o activitate mai eficientă la nivelul departamentelor din cadrul Primăriei, după cum se motivează în proiectul de hotărâre ce urmează a fi supus aprobării în Consiliul Local, fiind structuri unde se pare că şefii nu mai reuşesc să facă faţă fiind nevoie şi de adjuncţi.

Rămâne de văzut de ce la Primăria Botoşani vor trebui angajate în acest an peste 20 de persoane, în condiţiile în care cei din Executiv au spus în repetate rânduri că bugetul local nu va permite anul acesta începerea niciunei investiţii noi, iar atragerea de fonduri din alte surse este un proces de durată.

În plus, pentru anul 2015 se propune înfiinţarea mai multor departamente în cadrul Primăriei Botoşani
În cadrul Direcţiei Dezvoltare Locală, în subordonarea Serviciului investiţii, dezvoltare locală se propune înfiinţarea unui compartiment cu denumirea “Investiţii şcoli, cultură, unităţi medicale", ce va avea în componenţă patru funcţii publice de execuţie. Acest compartiment ar urma să monitorizeze investiţiile din şcoli, unităţi de cultură şi spitale.

La propunerea de înfiinţare s-a avut în vedere că la exerciţiul financiar 2014-2020 se vor acorda finanţări nerambursabile pentru proiecte de eficienţă energetică, iar Botoşaniul va aplica pentru reabilitarea unităţilor şcolare.

O altă propunere este de înfiinţare a Direcţiei Management Proiecte, Relaţii Externe condusă de un director executiv. Direcţia ar urma să aibă următoarele departamente: Serviciul Management Proiecte, cu un număr de şapte funcţii de execuţie şi o funcţie de conducere, Unitatea de Management Proiect POS Mediua Axa 3, cu şase posturi, şi Compartiment Relaţii Externe, cu trei funcţii, Direcţia urmând a avea nu mai puţin  de 16 posturi.

În cadrul Serviciului Informaţii Cetăţeni se propune înfiinţarea unui Compartiment de presă şi e-comunicare, cu două funcţii publice, şi un Compartiment Relaţii ONG, Mediu de afaceri, Autorităţi publice, cu trei funcţii publice.

Faţă de numărul de funcţii publice aprobate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, de 162 de funcţii publice, se propune o creştere cu un număr  de 22 de funcţii, ajungându-se la un total de 184 de funcţii publice, respectiv patru funcţii publice de conducere şi 18 funcţii publice de execuţie.

În organigrama pentru anul acesta, se propune şi înfiinţarea a patru noi posturi de şefi, respectiv un post de director executiv adjunct la Direcţia Edilitare, un director executiv adjunct la Direcţia Dezvoltare, un director executiv adjunct la Direcţia Urbanism şi un director executiv la Direcţia Management Proiecte, Relaţii Externe.

Pe perioada vechiului Executiv al Primăriei Botoşani numărul de posturi la nivelul aparatului de specialitate al primarului a rămas acelaşi, în condiţiile în care a fost o perioadă în care la nivelul municipiului au fost implementate mai multe proiecte de anvergură.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Se întâmplă lângă noi: Tânăr din Suceava, victimă a înșelătoriei online, ce recomandă oamenii legii!

astăzi, 10:43
73

Sâmbătă,18.05.2024, ora 10:15, Poliția Municipiului Suceava a fost sesizată de către un tânăr despre faptul că a fost înșelat cu suma de 900 lei de către o persoan...

Cine e profesorul Daniel Botezatu?

astăzi, 09:15
115

Începând din 1884, când piesa „O scrisoare pierdută”, a lui Caragiale, a fost pusă în scenă, celebra întrebare a cetățeanului turmentat, „Eu pentru...

LOC DE DAT CU… EPIGRAMA (302)

astăzi, 08:42
39

După ce am citit câteva cărţi valoroase  de epigrame scrise de George Eftimie, am în faţă, de data aceasta, un volum de poezii: „Reverberaţii din Ţara Luanei” (Edit...