Părinţi chestionaţi cu privire la fondul clasei sau al şcolii! Care este concluzia IŞJ!
Claudia Luca Thursday, 21 January 2016 ActualitateÎn nicio unitate de învăţământ din judeţul Botoşani, profesorii nu cer de la elevi fondul clasei sau fondul şcolii. Asta susţine inspectorul general al Inspectoratului Şcolar Judeţean, Mihaela Huncă, care spune că până acum niciun părinte nu a venit să reclame că s-ar cere bani de către şcoală.
Şefa învăţământului botoşănean a precizat că părinţii au primit inclusiv chestionare prin care au fost întrebaţi dacă li se cer bani, dar până acum nu a fost descoperită o astfel de practică în şcolile botoşănene.
“Fondul şcolii nu se strânge de către şcoală. Este interzis. Acolo unde părinţii, prin asociaţii, vor ei să facă anumite activităţi pentru şcoală nu se pot interzice, este o altă activitate, dar în interiorul unităţii de învăţământ este interzis a se strânge atât fondul clasei, cât şi fondul şcolii. Noi, în inspecţiile tematice, am abordat şi această chestiune şi am dat inclusiv chestionare la părinţi tocmai pentru a depista dacă există astfel de cazuri şi nu au fost", a declarat Mihaela Huncă.
Spune-ne opinia ta
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2024 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 2.29 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici