Oferta UPC - Intre pachetul de servicii si pachetul de nervi!

Dupa ce, la sfarsitul anului trecut, UPC a lansat serviciul digital, botosanenii au ajuns ca, in locul pachetului de servicii pentru care plateau in baza unui contract, sa beneficieze de un pachet de... nervi.

Asta pentru ca, fara niciun fel de notificare, programele incep sa dispara, unul care unul, din grila de programe.

Grav este ca, din cate se pare, totul este confidential, clientii fiind lasati sa plateasca in continuare taxa, desi, in baza contractului, firma este obligata sa ii despagubeasca pe clienti, in cazul oricarei deficiente aparute in difuzarea serviciilor.

Miza ar fi trecerea clientilor in sistemul digital, chiar daca acest lucru inseamna un serviciu mai scump si, obligatoriu, impune acordul ambelor parti.

Clientii nemultumiti nu primesc foarte multe informatii de la sediul UPC din Botosani sau, cel mult, un numar de telefon de la Bucuresti, fiind invitati sa se lamureasca singuri.

Probleme de acest fel au aparut in multe orase ale tarii, reclamatiile curgand deja cu sutele, cei mai multi manifestandu-si indignarea ca numarul de programe TV pe care acestia le pot viziona in prezent prin intermediul sistemului analogic a scazut, in conditiile in care valoarea abonamentului a ramas neschimbata.

Numai ca, daca la Iasi, de exemplu, printr-o decizie luata la finele anului trecut, posesorii de cablu TV de la UPC au fost anuntati de conducerea companiei ca trebuie sa migreze, cu timpul, spre sistemul digital de transmisie, chiar daca trecerea s-a facut in fapt, potrivit abonatilor, mai mult fortat, la Botosani, dupa spusele abonatilor, nu s-a facut nicio notificare, nici macar in momentul in care clientii isi achitau taxa lunara.

Am fost sa platesc si mi s-a soptit, confidential, ca platesc pentru niste servicii pentru care nu voi beneficia in totalitate si ca, probabil de la jumatatea lunii ianuarie, se va trece pe digital. Dar mi s-a spus acest lcuru la ghiseu, ca pe o mare favoare, nu oficial si nu in scris, pe un contract. Bineinteles ca nu toti clientii au beneficiat de aceste atentionari, cei mai multi fiind lasati sa plateasca. Acum, UPC ar trebui sa dea inapoi banii pentru fiecare ora in care nu a difuzat un program prevazut in contract, a precizat un client din Botosani al UPC.

Din alte surse, neverificate inca, se pare ca situatia nu este deloc clara nici pentru cei care opteaza pentru sistemul digital si au luat in custodie un receptor pentru televizor, intrucat aceste modemuri sunt foarte putine la nivelul judetului Botosani, comparativ cu numarul de clienti.

O alta problema ar fi si aceea ca receptorul functioneaza doar pe un singur televizor, daca aveti mai multe televizoare, aveti nevoie de mai multe receptoare, fapt care implica, bineinteles, cheltuieli majore.

Conform reprezentantilor Protectiei Consumatorilor, limitarea numarului de posturi TV, in conditiile unui aceluiasi cost, poate atrage sanctiuni impotriva UPC.



 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Șeful Armatei: Toți românii, bărbați și femei, ar trebui să știe să tragă cu arma. Suntem pregătiți să-i instruim

astăzi, 18:30

Șeful Armatei Române, generalul Gheorghiță Vlad, consideră că toți românii, fie ei bărbați sau femei, ar trebui să știe să tragă cu arma. MApN va începe din 2026 programe...

Vremea se va răci brusc, începând de luni. Zonele în care temperaturile scad sub 0°C

astăzi, 17:30

Vremea se va răci, începând de luni, în cea mai mare parte a ţării, urmând ca de marţi temperaturile să se situeze sub cele normale pentru mijlocul lunii octombrie, cu min...

Uber închide în România serviciul de ride-sharing partajat!

astăzi, 15:24

Compania Uber a anunțat că retrage din România serviciul UberX Share, opțiunea care permitea mai multor pasageri să împartă aceeași cursă și costul acesteia. Măsura a intrat &icir...