O firma de recrutare cauta membri pentru Consiliul de Administratie al Urban Serv! VEZI cat costa

Societatea Urban Serv, subordonata Consiliului Local, cauta membri pentru Consiliul de Administratie, cu ajutorul unei firme cu activitati de recrutare, training, evaluare si consiliere in cariera.

Dekon Business Solutions a publicat deja un anunţ de selecţie a patru administratori pentru societatea Urban Serv, care caută candidaţi absolvenţi ai unor facultăţi cu profil economic, juridic sau tehnic care să aibă experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice şi care să demonstreze că au experienţă de manager sau administrator în cel puţin un an în care o companie din acest domeniu a înregistrat profit.

Candidaţii au trebuit să-şi depună CV-urile până pe data de 15 martie, iar evaluarea lor se va face timp de o săptămână .

"Pe piaţa de HR, preţul serviciilor de recrutare variază foarte mult, iar pentru posturile de conducere, în mediul privat se solicită onorarii de ordinul miilor de euro (preţuri justificate de metodologie, de instrumente etc.). Preţul pentru selecţia şi evaluarea complexă a unui membru în consiliul de administraţie al Urban Sev este de aproximativ 744 euro", a declarat, pentru Ziarul Financiar, Mirela Minciu, Business Development Manager în cadrul Dekon Business Solutions.

Ordonanţa 109, publicată în Monitorul Oficial la jumătatea lunii decembrie a anului trecut, este un angajament asumat de România în faţa FMI şi are ca scop îmbunătăţirea performanţei companiilor de stat şi a regiilor autonome.

Recrutarea cu ajutorul profesioniştilor din privat a membrilor din consiliile de administraţie se va face cu prioritate pentru companiile de stat care au avut în 2010 o cifră de afaceri de peste 1 mld. lei (237 mil. euro) şi peste 1.000 de angajaţi.

O analiză a ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe arată că 20 de companii de stat - printre care se află Romgaz, Hidroelectrica, Poşta Română sau CFR - întrunesc aceste condiţii şi deci urmează să-şi schimbe componenţa consiliilor de administraţie. În 2010, acestea au înregistrat o cifră de afaceri cumulată de peste 8 miliarde de euro, însă nu au reuşit să facă profit, înregistrând pierderi de aproape 230 de milioane de euro.

Cu toate acestea, ordonanţa va avea ca efect pentru absolut toate companiile de stat şi regiile autonome cu afaceri de peste 7,3 milioane de euro în 2010 şi cu cel puţin 50 de angajaţi, în momentul în care mandatele actualilor membri din consiliile de administraţie vor înceta, fie pentru că expiră sau din alte motive, scrie Ziarul Financiar.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Deputatul Marius Budăi a explicat la DC News cum a eliminat pragul la pensii, de 9,4% din PIB, pus în PNRR de către PNL și USR. Au fost implicate și sindicatele europene

Wednesday, 27 November 2024

Social-democratul le-a arătat oficialilor europeni că nicio altă țară europeană nu a scris în Planul său pentru Redresare și Reziliență un prag raportat la PIB care să limiteze creșt...

Locuință dintr-o localitate din Botoșani, cuprinsă de flăcări: Proprietarul a suferit arsuri!

Wednesday, 27 November 2024

Un incendiu s-a produs, în această după-amiază, într-o casă din localitatea Draxini. Bunurile aflate într-o încăpere au luat foc de la jarul căzut din sobă pe materiale ...

Cosmin Andrei: „Am atins pragul de 10.000 de botoșăneni care au răspuns la consultarea publică privind evacuarea chiriașilor agresivi din Centrul Vechi!”

Wednesday, 27 November 2024

„Le mulțumesc tuturor botoșănenilor care au răspuns consultării privind evacuarea chiriașilor scandalagii din Centrul Istoric. În urma susținerii pe care am primit-o de la dumneavoa...