O eroare de sistem provoacă neplăceri clienţilor E-On FOTO

O defecţiune a sistemului informatic al E-ON a creat necazuri botoşănenilor care doreau să raporteze consumurile de gaz metan, făcând imposibil acest lucru.

Concret, clienţii E-On Energie, inclusiv cei din Botoşani, nu au putut să raporteze indexul înregistrat de contoarele de gaz pe site-ul operatorului. Clienţii care au conturi pe site-ul www.myline-eon.ro au încercat să introducă datele, conform convenţiei încheiate cu furnizorul, însă erau informaţi, eronat, că indexul ar fost raportat deja şi că următoarea raportare va avea loc în perioada 8- 12 ianuarie 2016, deşi luni era 11 ianuarie. Asta se întâmpla în condiţiile în care neraportarea consumului este "pedepsită" prin calcularea unui consum estimat de către furnizor, de cele mai multe ori dublu faţă de consumul real, deci şi o factură pe măsură.

"Am intrat în panică pentru că ultima oară când am uitat să dau indexul m-am trezit cu o factură enormă, deoarece se merge pe programul de consum estimat, deloc avantajos. Am încercat să sun la Serviciul de Relaţii cu Clienţii al EOn dar şi acolo am primit de la roboţel acelaşi răspuns, că am raportat deja indexul", povesteşte unul dintre clienţii care au semnalat situaţia reporterilor Ştiri.Botoşani.Ro.

Abia după câteva ore, sistemul a reintrat în normal, astfel că oamenii şi-au putut raporta consumurile de gaz.

Corneliu Zaiţ, responsabilul cu relaţiile publice EOn Gaze, admite că a apărut o problemă în sistem. "Colegii care se ocupă de domeniul acesta mi-au transmis că a fost o problemă la site, dar s-a remediat ulterior", a explicat oficialul companiei.


Ce au putut vedea clienţii EOn când accesau site-ul.



După remedierea situaţiei

 

 

Spune-ne opinia ta