Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

Cetățenii județului Botoșani s-au plâns în nenumărate rânduri de comunicarea defectuoasă cu compania de apă. Mai precis, oamenii au reclamat faptul că sunau la numerele din dispecerat pentru a primi răspunsuri cu privire la anumite probleme sau au vrut să reclame anumite disfuncționalități, însă nu le răspundea nimeni la telefon.

Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

   Foto: Live Agent

La Nova Apaserv existau mai multe numere de telefon pentru diverse probleme. De exemplu, cetățenii care aveau nevoie de informații de la secretariatul companiei aveau un anumit număr de telefon și pentru problemele tehnice alt număr de telefon.

Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv, a declarat că de acum va exista un singur număr de telefon și toate apelurile vor fi înregistrate. Noul sistem va permite să existe o listă de așteptare pentru ca toți cetățenii să poată fi preluați.

Până în momentul de față erau mai multe numere de telefon afișate și pe site-ul Nova Apaserv în funcție de problema pentru care era apelată compania Nova Apaserv. De exemplu, secretariat, probleme tehnice, transmitere index, sediile de la Dorohoi și Săveni. De acum se va apela un singur număr de contact, toate apelurile vor fi înregistrate, va fi un robot și coadă de așteptare. Va fi raportare pe tot ce înseamnă call-center-ul respectiv: înregistrare număr de apeluri, înregistrare convorbiri”, a declarat pentru Știri.Botoșani.Ro Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv.

Potrivit directorului companiei de apă, acest sistem este deja în proces de implementare.

Vom avea astfel o evidență mai clară asupra a ceea ce se întâmplă. Vom reuși să preluăm mai multe apeluri față de ceea ce facem acum, clar că va fi o îmbunătățire. Spre finalul lunii vom avea un feedback principal. Aceste modificări sunt deja în implementare”, a completat Alin Cirimpei.

Situația raportării problemelor către angajații companiei de apă reprezintă doar o mică nemulțumire a oamenilor. Cea mai mare problemă este în continuare infrastructura rețelei de apă care este veche și care cedează de la o zi la alta, fapt care duce la dese întreruperi ale furnizării apei către populație.

De exemplu, reprezentanții Nova Apaserv au sistat furnizarea apei, în cursul zilei de miercuri, către mai multe zone din municipiu, câteva comune și un oraș, după ce o conductă a cedat.

O altă avarie este în lucru în municipiul reședință de județ, în intersecția de la fosta fabrică de înghețată.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Botoșăneni terorizați de câinii vagabonzi. Ce spun autoritățile: „Este zona foarte mare, stau prin boscheți”

astăzi, 14:37

O situație sensibilă este întâmpinată de locuitorii unui cartier din municipiul Botoșani. Câțiva cetățeni care locuiesc în zona parcului Cornișa susțin că în ar...

Avarie de proporții într-o intersecție importantă din Botoșani! (Foto)

astăzi, 11:13

O avarie destul de serioasă s-a produs într-o intersecție importantă din municipiul Botoșani. Mai exact, avaria s-a produs la o conductă de pe Bulevardul „Mihai Eminescu” &...

Un nou an, aceeași coadă la Taxe și Impozite în municipiul Botoșani! (Foto, Video)

Wednesday, 8 January 2025

Bugetarii s-au bucurat de o vacanță lungă. De pe 23 decembrie până pe 3 ianuarie au fost liberi, ziua de 3 fiind declarată lucrătoare. Și zilele de 6 și 7 ianuarie au fost libere pent...