Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

Cetățenii județului Botoșani s-au plâns în nenumărate rânduri de comunicarea defectuoasă cu compania de apă. Mai precis, oamenii au reclamat faptul că sunau la numerele din dispecerat pentru a primi răspunsuri cu privire la anumite probleme sau au vrut să reclame anumite disfuncționalități, însă nu le răspundea nimeni la telefon.

Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

   Foto: Live Agent

La Nova Apaserv existau mai multe numere de telefon pentru diverse probleme. De exemplu, cetățenii care aveau nevoie de informații de la secretariatul companiei aveau un anumit număr de telefon și pentru problemele tehnice alt număr de telefon.

Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv, a declarat că de acum va exista un singur număr de telefon și toate apelurile vor fi înregistrate. Noul sistem va permite să existe o listă de așteptare pentru ca toți cetățenii să poată fi preluați.

 

Până în momentul de față erau mai multe numere de telefon afișate și pe site-ul Nova Apaserv în funcție de problema pentru care era apelată compania Nova Apaserv. De exemplu, secretariat, probleme tehnice, transmitere index, sediile de la Dorohoi și Săveni. De acum se va apela un singur număr de contact, toate apelurile vor fi înregistrate, va fi un robot și coadă de așteptare. Va fi raportare pe tot ce înseamnă call-center-ul respectiv: înregistrare număr de apeluri, înregistrare convorbiri”, a declarat pentru Știri.Botoșani.Ro Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv.

Potrivit directorului companiei de apă, acest sistem este deja în proces de implementare.

Vom avea astfel o evidență mai clară asupra a ceea ce se întâmplă. Vom reuși să preluăm mai multe apeluri față de ceea ce facem acum, clar că va fi o îmbunătățire. Spre finalul lunii vom avea un feedback principal. Aceste modificări sunt deja în implementare”, a completat Alin Cirimpei.

Situația raportării problemelor către angajații companiei de apă reprezintă doar o mică nemulțumire a oamenilor. Cea mai mare problemă este în continuare infrastructura rețelei de apă care este veche și care cedează de la o zi la alta, fapt care duce la dese întreruperi ale furnizării apei către populație.

De exemplu, reprezentanții Nova Apaserv au sistat furnizarea apei, în cursul zilei de miercuri, către mai multe zone din municipiu, câteva comune și un oraș, după ce o conductă a cedat.

O altă avarie este în lucru în municipiul reședință de județ, în intersecția de la fosta fabrică de înghețată.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Prefectul de Botoșani avertizează conducătorii UAT-urilor: „Vom aplica și sancțiuni dacă este necesar” (Video)

Friday, 6 June 2025

Dan Nechifor, prefectul județului Botoșani, a convocat, vineri, ședința Comitetului Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) în contextul codurilor de caniculă, vijelii și inundații...

Autorități în alertă din cauza codurilor de caniculă, vijelii și inundații din Botoșani!

Friday, 6 June 2025

În contextul avertizării tip cod portocaliu de vijelii și a atenționărilor tip cod galben de caniculă și inundații, toate instituțiile cu atribuții în gestionarea situațiilor de ...

Muncă în echipă la „Mavromati”, medici „nevoiți” să renunțe la orgolii: „Mai întâi te gândești la siguranța pacientului” (Video)

Friday, 6 June 2025

Medicul Simona Elena Bordiciuc a relatat în cadrul unei conferințe de presă despre un caz la care a avut nevoie de ajutorul colegilor chirurgi, însă din partea de adulți. Asta pentru c...