Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

Cetățenii județului Botoșani s-au plâns în nenumărate rânduri de comunicarea defectuoasă cu compania de apă. Mai precis, oamenii au reclamat faptul că sunau la numerele din dispecerat pentru a primi răspunsuri cu privire la anumite probleme sau au vrut să reclame anumite disfuncționalități, însă nu le răspundea nimeni la telefon.

Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

   Foto: Live Agent

La Nova Apaserv existau mai multe numere de telefon pentru diverse probleme. De exemplu, cetățenii care aveau nevoie de informații de la secretariatul companiei aveau un anumit număr de telefon și pentru problemele tehnice alt număr de telefon.

Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv, a declarat că de acum va exista un singur număr de telefon și toate apelurile vor fi înregistrate. Noul sistem va permite să existe o listă de așteptare pentru ca toți cetățenii să poată fi preluați.

 

Până în momentul de față erau mai multe numere de telefon afișate și pe site-ul Nova Apaserv în funcție de problema pentru care era apelată compania Nova Apaserv. De exemplu, secretariat, probleme tehnice, transmitere index, sediile de la Dorohoi și Săveni. De acum se va apela un singur număr de contact, toate apelurile vor fi înregistrate, va fi un robot și coadă de așteptare. Va fi raportare pe tot ce înseamnă call-center-ul respectiv: înregistrare număr de apeluri, înregistrare convorbiri”, a declarat pentru Știri.Botoșani.Ro Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv.

Potrivit directorului companiei de apă, acest sistem este deja în proces de implementare.

Vom avea astfel o evidență mai clară asupra a ceea ce se întâmplă. Vom reuși să preluăm mai multe apeluri față de ceea ce facem acum, clar că va fi o îmbunătățire. Spre finalul lunii vom avea un feedback principal. Aceste modificări sunt deja în implementare”, a completat Alin Cirimpei.

Situația raportării problemelor către angajații companiei de apă reprezintă doar o mică nemulțumire a oamenilor. Cea mai mare problemă este în continuare infrastructura rețelei de apă care este veche și care cedează de la o zi la alta, fapt care duce la dese întreruperi ale furnizării apei către populație.

De exemplu, reprezentanții Nova Apaserv au sistat furnizarea apei, în cursul zilei de miercuri, către mai multe zone din municipiu, câteva comune și un oraș, după ce o conductă a cedat.

O altă avarie este în lucru în municipiul reședință de județ, în intersecția de la fosta fabrică de înghețată.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Sindicaliștii din sănătate, în Botoșani, semnal de alarmă în fața prefectului. Dorin Birta: „Nu a cerut nimeni, tot de sus a venit” (Foto, Video)

Thursday, 24 July 2025

Joi la amiază a avut loc o ședință a Comisiei de Dialog Social (CDS), convocată de Dan Nechifor, prefectul județului Botoșani. Trimisul Guvernului în teritoriu a precizat că a decis conv...

Peste 100 de șoferi din Botoșani s-au ales cu permisul anulat sau retras din motive medicale! (Video)

Thursday, 24 July 2025

În primele șase luni ale anului 2025 au fost reținute 1.804 permise de conducere, cu 78 mai multe față de aceeași perioadă a anului 2024. Dintre acestea, 1621 au fost reținute pentru susp...

13 persoane decedate pe șoselele din Botoșani, polițiștii au stabilit zilele cu ghinion pentru șoferi! (Video)

Thursday, 24 July 2025

Polițiștii din Botoșani au analizat dinamica accidentelor de circulație grave produse pe străzile din județ, în primele șase luni ale anului 2025. Organele de lege au constatat faptul că...