Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

Cetățenii județului Botoșani s-au plâns în nenumărate rânduri de comunicarea defectuoasă cu compania de apă. Mai precis, oamenii au reclamat faptul că sunau la numerele din dispecerat pentru a primi răspunsuri cu privire la anumite probleme sau au vrut să reclame anumite disfuncționalități, însă nu le răspundea nimeni la telefon.

Modificări în dispeceratul companiei Nova Apaserv. Director: „Spre finalul lunii vom avea un feedback”

   Foto: Live Agent

La Nova Apaserv existau mai multe numere de telefon pentru diverse probleme. De exemplu, cetățenii care aveau nevoie de informații de la secretariatul companiei aveau un anumit număr de telefon și pentru problemele tehnice alt număr de telefon.

Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv, a declarat că de acum va exista un singur număr de telefon și toate apelurile vor fi înregistrate. Noul sistem va permite să existe o listă de așteptare pentru ca toți cetățenii să poată fi preluați.

 

Până în momentul de față erau mai multe numere de telefon afișate și pe site-ul Nova Apaserv în funcție de problema pentru care era apelată compania Nova Apaserv. De exemplu, secretariat, probleme tehnice, transmitere index, sediile de la Dorohoi și Săveni. De acum se va apela un singur număr de contact, toate apelurile vor fi înregistrate, va fi un robot și coadă de așteptare. Va fi raportare pe tot ce înseamnă call-center-ul respectiv: înregistrare număr de apeluri, înregistrare convorbiri”, a declarat pentru Știri.Botoșani.Ro Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv.

Potrivit directorului companiei de apă, acest sistem este deja în proces de implementare.

Vom avea astfel o evidență mai clară asupra a ceea ce se întâmplă. Vom reuși să preluăm mai multe apeluri față de ceea ce facem acum, clar că va fi o îmbunătățire. Spre finalul lunii vom avea un feedback principal. Aceste modificări sunt deja în implementare”, a completat Alin Cirimpei.

Situația raportării problemelor către angajații companiei de apă reprezintă doar o mică nemulțumire a oamenilor. Cea mai mare problemă este în continuare infrastructura rețelei de apă care este veche și care cedează de la o zi la alta, fapt care duce la dese întreruperi ale furnizării apei către populație.

De exemplu, reprezentanții Nova Apaserv au sistat furnizarea apei, în cursul zilei de miercuri, către mai multe zone din municipiu, câteva comune și un oraș, după ce o conductă a cedat.

O altă avarie este în lucru în municipiul reședință de județ, în intersecția de la fosta fabrică de înghețată.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Bursă pentru absolvenți, organizată la Botoșani. Prefectul încurajează tinerii, Valeriu Iftime ceartă șefa AJOFM! (Video)

Friday, 10 October 2025

Vineri dimineață a avut loc Bursa Locurilor de Muncă, dedicată absolvenților de liceu, dar și celor cu studii superioare, organizată de Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (A...

Jandarmii din Botoșani își caută colegi, ce criterii trebuie să îndeplinească tinerii aspiranți la uniforma militară! (Video)

Thursday, 9 October 2025

Inspectoratul de Jandarmi Judeţean (IJJ) din Botoşani desfăşoară, în această perioadă, activităţi de recrutare a candidaţilor pentru admiterea în instituțiile de învăță...

Tot mai mulți botoșăneni se întorc din străinătate pentru a-și educa copiii în școala de acasă! (Video)

Thursday, 9 October 2025

În condițiile în care populația școlară din unitățile de învățământ ale județului Botoșani fluctuează de la un an la altul, statisticile ne arată că tot mai mulț...