La Nova Apaserv existau mai multe numere de telefon pentru diverse probleme. De exemplu, cetățenii care aveau nevoie de informații de la secretariatul companiei aveau un anumit număr de telefon și pentru problemele tehnice alt număr de telefon.
Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv, a declarat că de acum va exista un singur număr de telefon și toate apelurile vor fi înregistrate. Noul sistem va permite să existe o listă de așteptare pentru ca toți cetățenii să poată fi preluați.
„Până în momentul de față erau mai multe numere de telefon afișate și pe site-ul Nova Apaserv în funcție de problema pentru care era apelată compania Nova Apaserv. De exemplu, secretariat, probleme tehnice, transmitere index, sediile de la Dorohoi și Săveni. De acum se va apela un singur număr de contact, toate apelurile vor fi înregistrate, va fi un robot și coadă de așteptare. Va fi raportare pe tot ce înseamnă call-center-ul respectiv: înregistrare număr de apeluri, înregistrare convorbiri”, a declarat pentru Știri.Botoșani.Ro Alin Cirimpei, directorul Nova Apaserv.
Potrivit directorului companiei de apă, acest sistem este deja în proces de implementare.
„Vom avea astfel o evidență mai clară asupra a ceea ce se întâmplă. Vom reuși să preluăm mai multe apeluri față de ceea ce facem acum, clar că va fi o îmbunătățire. Spre finalul lunii vom avea un feedback principal. Aceste modificări sunt deja în implementare”, a completat Alin Cirimpei.
Situația raportării problemelor către angajații companiei de apă reprezintă doar o mică nemulțumire a oamenilor. Cea mai mare problemă este în continuare infrastructura rețelei de apă care este veche și care cedează de la o zi la alta, fapt care duce la dese întreruperi ale furnizării apei către populație.