Modern Calor: Debranșări și executări silite pentru datornicii la termoficare

Societatea Modern Calor SA demarează o campanie fermă de recuperare a creanțelor de la clienții care au acumulat facturi neplătite mai vechi de trei luni, urmând a uza imediat de toate mijloacele legale în acest sens, inclusiv sistarea furnizării serviciilor, acționarea în judecată a debitorilor și executarea silită în cazul celor pentru care sunt pronunțate deja hotărâri judecătorești.

"Din păcate societatea de termoficare a ajuns un furnizor care nu este în lista de priorități a clienților în ceea ce înseamnă plata lunară. Acest comportament nu mai poate fi tolerat de societatea Modern Calor SA, care funcționează și ea după toate regulile economiei de piață, având, la rândul ei, furnizori de plătit. Ne-am străduit să îmbunătățim serviciile, s-au făcut mari eforturi din partea noastră și a municipalității să menținem unul din cele mai mici prețuri din țară la încălzire, dar serviciile trebuie și plătite. E o chestiune și de comportament, de educație a consumatorului, care poate să ne fie imputată și nouă, pentru că nu am fost întotdeauna suficient de fermi, dar lucrurile astea trebuie schimbate", declară directorul general al societății de termoficare, Florin Sandu.

Potrivit acestuia, este regretabil faptul că trebuie să se apeleze la măsuri atât de dure, însă nivelul facturilor neîncasate pentru serviciile furnizate riscă să blocheze activitatea societății de termoficare.

"Clienții trebuie sa constientizeze că în cazul sistării furnizării la unele scări, vina aparține clienților care nu plătesc. Nu ne dorim asta, dar trebuie să și încasăm contravaloarea serviciilor prestate. Suntem deciși să nu mai tolerăm neplata și vom apela la toate mijloacele pe care le avem la îndemână pentru a încasa restantele acumulate de consumatori față de noi. Vom apela la executori, vom face executări silite, pe bunuri și venituri, pentru că trebuie să asigurăm buna funcționare a societății, clienții care plătesc nu au nicio vină că alții nu-și achită facturile", a adăugat directorul societăți de termoficare.

Angajații Modern Calor SA au demarat deja procedurile de notificare și preavizare a clienților rău platnici, urmând ca, după trecerea perioadei de preavizare, în cazul în care nu se achită facturile, să se treacă la acțiuni de genul celor enunțate anterior.

Campania se va derula etapizat, pe o perioadă mai lungă de timp, în ordinea valorii debitelor înregistrate la scările de bloc.

Comunicat de presă Modern Calor, Biroul marketing comunicare

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Acces direct la slujbe și liste cu rugăciuni, posibil cu ajutorul unei aplicații lansate de Patriarhia Română!

astăzi, 18:30

Potrivit unui comunicat al Biroului de Presă al Patriarhiei Române, aplicaţia vine în sprijinul credincioşilor Bisericii Ortodoxe Române care doresc să fie informaţi despre săr...

Spectacolul „Frumoasa şi Bestia”, o poveste despre puterea iubirii, se joacă la Teatrul „Vasilache” din Botoșani! (foto)

astăzi, 17:45

„Frumoasa şi Bestia“ este un spectacol de Valentin Dobrescu, după o poveste engleză, în regia artistică a lui Valentin Dobrescu, scenografia lui Mihai Pastramagiu și muzica lui ...

Sprijin financiar de peste 900.000 de lei pentru viitoarele mame, prin programul Materna!

astăzi, 17:10

În perioada ianuarie - decembrie 2024, Direcția de Asistență Socială Botoșani a asigurat instrumentarea a 326 de noi cereri pentru acordarea unui sprijin financiar femeilor însărcina...