Măsură fără precedent anti-coronavirus: Un hipermarket din Botoșani va avea geamuri de protecție din plexiglas

Gigantul Kaufland ia o măsură fără precedent pentru a-și proteja atât clienții, cât și angajații. Lanțul de magazine a decis să instaleze în toate magazinele geamuri de protecție din plexiglas.

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine, anunță compania.

Astfel:

-Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

 

-Angajații de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;

-În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;

-Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;

-Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;

-De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc.), precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc.);

-Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant;

-Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați:

- să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;

-să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;

-să vină neînsoțiți la cumpărături;

-să respecte regulile de prevenție și igienă;

-să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;

-să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;

-să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației, arată Bugetul.ro. De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

FC Botoșani – FC Hermannstadt are loc, luni, de la 17:30!

Sunday, 26 October 2025

Duelul de pe Stadionul „Municipal” se va disputa în cadrul rundei a XIV-a din această ediție a SuperLigii. Cele două formații sunt despărțite înaintea acestui joc de 1...

Valeriu Iftime a dezvăluit: Botoșani, 6.000.000 de euro!

Sunday, 26 October 2025

Botoșani se află pe primul loc în SuperLiga României după 13 etape (28 de puncte, la egalitate cu Rapid), iar Valeriu Iftime a fost întrebat în acest context dacă plănuie...

Ministrul Sănătăţii, avertisment pentru personalul ATI: „Renunţaţi la verighetă sau plecaţi”

Sunday, 26 October 2025

Ministrul Sănătăţii, Alexandru Rogobete, le-a cerut angajaţilor din secţiile de Anestezie şi Terapie Intensivă (ATI) să renunţe la bijuterii, verighete şi unghii false, despre care spune c...