În urmă cu câteva zile, patronul unei mici afaceri de la BotoÈ™ani a lansat o campanie de curățenie a străzilor oraÈ™ului numită "BotoÈ™ani nu este scrumieră", campanie care încurajează tinerii să cureÈ›e oraÈ™ul È™i în acelaÈ™i timp să nu mai arunce chiÈ™toacele de È›igări pe jos.
Astfel, pentru fiecare pahar plin cu mucuri de țigară, doritorii pot primi o băutură la alegere.
Dacă în primele zile de campanie aceasta a fost disponibilă în fiecare zi, iniÈ›iatorul campaniei, a decis să schimbe modul de disputare al campaniei.
Tinerii sunt încurajaÈ›i acum să adune chiÈ™toace în fiecare zi a săptămânii, urmând ca numai în fiecare zi de joi să mai poată schimba aceste chiÈ™toace pe un pahar de apă, suc, sau diferite băuturi oferite de firma locală.
Patronul micii afaceri doreÈ™te astfel susÈ›inerea ecologiei È™i implicarea tinerilor în campaniile societății,
În România astfel de campanii au fost folosite în majoritatea oraÈ™elor de diferite firme locale pentru fidelizarea clienÈ›ilor, cheltuielile fiind deduse din bugetele de publicitate.
