În urmă cu câteva zile, patronul unei mici afaceri de la Botoșani a lansat o campanie de curățenie a străzilor orașului numită "Botoșani nu este scrumieră", campanie care încurajează tinerii să curețe orașul și în același timp să nu mai arunce chiștoacele de țigări pe jos.
Astfel, pentru fiecare pahar plin cu mucuri de țigară, doritorii pot primi o băutură la alegere.
Dacă în primele zile de campanie aceasta a fost disponibilă în fiecare zi, inițiatorul campaniei, a decis să schimbe modul de disputare al campaniei.
Tinerii sunt încurajați acum să adune chiștoace în fiecare zi a săptămânii, urmând ca numai în fiecare zi de joi să mai poată schimba aceste chiștoace pe un pahar de apă, suc, sau diferite băuturi oferite de firma locală.
Patronul micii afaceri dorește astfel susținerea ecologiei și implicarea tinerilor în campaniile societății,
În România astfel de campanii au fost folosite în majoritatea orașelor de diferite firme locale pentru fidelizarea clienților, cheltuielile fiind deduse din bugetele de publicitate.