Inspectoratul Teritorial de Muncă de la Botoșani a anunțat astăzi că în contextul evoluției epidemiei cu COVID-19 și a măsurilor preventive adoptate la nivel național, conducerea instituției introduce mai multe măsuri urgente în relația cu publicul.
ITM suspendă programul oricăror audiențe până la 31.03.2020 și recomandă ca transmiterea solicitărilor să se facă prin telefon, email, fax și poștă (tel/fax: 0231-514 854, 0231 512 044, e-mail itmbotosani@itmbotosani.ro , adresa Botoşani, CALEA NAŢIONALĂ, nr.83A ;
Activitatea de relații cu publicul se va desfășura cu precădere prin telefon, poștă, e-mail, cetățenii putând depune documente la ghișeu sau registratură doar dacă este o urgență și dacă nu există o altă variantă, în intervalul 8.00 – 13.00;
“Pentru sesizări, petiții și solicitări, persoanele fizice și juridice au la dispoziție mijloacele de comunicare indicate pe site-ul Inspecției Muncii www.inspectiamuncii.ro/petitii-si-sesizari și / sau la adresele www.inspectiamuncii.ro/contact sau www.itmbotosani.ro, cu respectarea prevederilor legale legate de forma și conținutul solicitărilor. În situațiile în care este necesară prezența fizică a solicitantului la sediul instituției, se va avea în vedere menținerea distanței de cel puțin 1,5 metri față de celelalte persoane din incintă. Cetățenii care doresc să obțină informații suplimentare, să depună documente sau să ne sesizeze diferite aspecte din sfera de competență pot să ne contacteze la numerele de telefon și adresele de e-mail și poștă precizate mai sus”, a anunțat ITM într-un comunicat de presă, semnat de Inspectorul Şef, Leo Cristian Kohut.
ITM a mai explicat că începând cu 12.03.2020, programul de relații cu publicul se reduce, iar acesta se va desfășura între orele 08.00 - 13.00. De asemenea, programul de casierie se va desfășura între orele 11.00 - 13.00.