Gașca Zurli a ajuns vineri seară, pentru prima oară, la Botoșani. Sala Polivalentă "Elisabeta Lipă" a fost plină de copii și părinți care abia așteptau să facă cunoștință cu cele mai iubite personaje din România. La ora 19.00, Gașca Zurli a urcat pe scenă în aplauzele a aproape 2000 de spectatori, iar timp de oră toți prichindeii prezenți au fost trup și suflet alături de trupa preferată. Au cântat și au dansat pe fiecare cântecel din spectacolul Hai la masă!, deopotrivă copii și părinți.
Hai la masă! este cel mai nou spectacol marca Zurli, scris de Mirela Retegan. O producție care aduce pe scenă persoaje noi – Bucătărașul Zurli, aliatul părinților în bucătărie, cel care prin magia lui reușește să redea celor mici pofta de mâncare, și ajutorul său - Lulu.
"Hai la masă!" este un spectacol nou, savuros, pe placul celor mici și al celor mari, prin care aceasta își propune să îi împrietenească pe copii cu mâncarea sănătoasă, cu legumele și, mai ales, cu statul la masă.
Spectacolul jucat la Botoșani este al treilea din seria celor incluse în turneul național pe care cea mai iubită trupă pentru copii, din România, l-a planificat pentru toamna acestui an. 12 orașe din țară figurează pe harta turneului Hai la masă!. Vezi lista completă a orașelor aici.
Zurli este cea mai mare companie privată de animație pentru copii, din România. Gașca Zurli s-a născut în mintea şi în inima Mirelei Retegan, femeia care a dus dragostea pentru copilul ei la rang de fenomen naţional.
Gașca Zurli reuşeşte să adune la spectacole zeci de mii de părinţi şi copii, a umplut cele mai mari săși polivalente din România, la cel mai recent spectaol, de la Sala Polivalentă din Cluj Napoca spectacolul fiind sold out, şi a adunat de 1 iunie 2016 peste 10.000 de oameni la Palatul Știrbey, fără nici un alt nume pe afiş.
Gașca Zurli deține un adevarat record la bilete vândute - în medie 55.000 de spectatori pe un turneu. Au ajuns în peste 30 de oraşe din România, UK, Ungaria, Republica Moldova. Cu peste 2 milioane de fani la nivel national, Gașca Zurli are record de săli sold-out în România şi străinătate, iar hit-ul AM O CĂSUŢĂ MICĂ, cu peste 46 de milioane de vizualizări pe YouTube, le aparţine.
Mulțumim, Carrefour Romania – sponsorul principal al turneului Hai la masă!. Mulțumim, Caroli și simpaticului Șervețel, Oral B, Aqua Carpatica și Green Sugar pentru activitățiile de care s-au bucurat cei mici înainte de intrarea în sala de spectacol. Mulțumim Magic FM și blogurilor partenere, partenerilor media din Botoșani – Viva FM Botoșani, Stiri Botoșani și Gazeta de Botoșani.
Vezi album foto aici -- https://www.facebook.com/pg/gascazurli/photos/?tab=album&album_id=1810299592333226
Urmărește Gașca Zurli pe Facebook.
Urmărește Gașca Zurli pe YouTube.
Urmărește Gașca Zurli pe Instagram.
(P).