Femeie ranita intr-un accident, pe strada Petru Rares! FOTO

O femeie in varsta de 72 de ani a ajuns la spital, dupa ce masina in care se afla a fost lovita de un alt autoturism care nu a acordat prioritate.





Soferul unui autoturism VW se deplasa pe strada Petru Rares din municipiul Botosani, dinspre Biserica Sfantul Nicolae catre strada Alexandru cel Bun.

La intersectia cu strada Iuliu Maniu, autoturismul a fost lovit in plin de o Skoda, care se deplasa dintre strada Victoriei catre strada Vasile Lupu. Soferul Skodei, un barbat in varsta de 61 de ani, a patruns in intersectie fara sa se asigure si fara a acorda prioritate celuilalt autoturism, care circula pe drumul prioritar.

In urma accidentului, o femeie in varsta de 72 de ani, sora soferului, pasagera pe bancheta din spate a autoturismului VW, a fost ranita usor si transportata la spital, pentru investigatii de specialitate.



Femeia, impreuna cu fratele acesteia si cu inca o sora mergeau la cimitir, pentru a aprinde o lumanare la mormantului sotului.

In urma accidentului, cele doua autoturisme au fost avariate, cel mai tare fiind avariat VW-ul.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Sindicatele anunță că încep proteste în toată țara pentru că Bolojan refuză majorarea salariului minim!

astăzi, 09:59

Dincolo de luptele politice, Coaliţia se confruntă cu încă o problemă majoră! Sindicatele au ajunţat că, de miercuri, încep protestele în ţară, pentru că premierul Bol...

Doi regizori vin la Ipotești și organizează ateliere pentru adolescenții din Botoșani!

astăzi, 09:37

Una dintre rezidențe este oferită anul acesta scriitoarei și regizoarei Adina Popescu şi editorului și regizorului de film Iulian Manuel Ghervas. Adina Popescu și Manuel Ghervas se află la Ipot...

AgriSchool Plus lansează ediția 2025-2026: Viitorul sustenabil al agriculturii se învață în școală!

astăzi, 09:00

Proiectul AgriSchool Plus continuă în anul școlar 2025-2026 în liceele cu profil agricol din țară, stimulând spiritul antreprenorial în rândul elevilor, cu sprijinul ...