Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, lansează campania „Sustenabilitatea se construiește acasă” cu scopul de a sublinia importanța gesturilor mici în protejarea planetei noastre.
Campania va fi promovată în principal în mediul online, pe toate canalele de social media oficiale ale Dedeman, dar și pe stațiile radio naționale, evidențiind modul în care fiecare gest, indiferent de mărimea sa, poate face diferența în conservarea mediului înconjurător.
Pe lângă mesajele de conștientizare pe care le va comunica în cadrul campaniei, Dedeman dorește să-și consolideze angajamentul pentru sustenabilitate și printr-o acțiune concretă. De aceea, de Ziua Pământului – 22 aprilie, de la ora 22, toate luminile exterioare din cele 61 de magazine Dedeman din țară vor fi stinse timp de o oră.
„În activitatea noastră zilnică ne străduim să fim responsabili și să avem grijă de mediul înconjurător și de comunitatea din care facem parte. Această campanie este încă un pas în această direcție, întrucât ne dorim ca fiecare dintre noi să conștientizeze cât impact pot avea acțiunile și gesturile mărunte pe care le facem. Este doar alegerea noastră dacă acest impact este unul pozitiv sau negativ. Natura ne-a oferit dintotdeauna condițiile necesare unui trai bun. Acum, mai mult decât oricând, trebuie s-o răsplătim prin grijă, cumpătare și eforturi constante, orientate către un viitor sustenabil.”, declară Dragoș Pavăl, Președinte Dedeman
Dedeman invită întreaga comunitate să se alăture acestei inițiative și să contribuie activ la protejarea planetei. Prin gesturi mici, dar importante, se pot construi împreună un viitor mai verde și mai bun pentru generația actuală și cea viitoare.
Dedeman aspiră să transmită un mesaj puternic, cu potențialul de a ajunge la un public numeros și de a influența în mod pozitiv perspective și comportamente, potrivit ziaruldebacau.ro