Cum stii daca ai fost angajat de un manager bun
Stiri Botosani Sunday, 26 May 2013 ActualitateOrice angajat isi doreste un manager care sa-l asculte, sa fie cu adevarat interesat de dezvoltarea lui profesionala si sa faca dovada acestor lucruri pe tot parcursul angajarii lui, nu doar unul care doar sa vorbeasca frumos despre aceste aspecte in cadrul procesului de intervievare/evaluare.
Atata vreme cat un manager "jongleaza" cu usurinta cu abilitatile unui lider adevarat, va arata interes sincer fata de angajati si va sti cand sa le ofere suport, acela are toate sansele sa castige admiratia, respectul si increderea celor din jur.
Articolul de pe Recruiter pe care il recomandam astazi face referire la cateva practici esentiale ale managerilor adevarati prin observarea carora angajatii pot sa ii identifice mai usor.
Managerii buni:
1. Sunt constienti de competentele lor si cauta noi modalitati prin care sa-si imbogateasca cunostintele
Managerul bun buni vor cere constant feedback si il va folosi constructiv in relatia cu angajatii. El/ea dispune de un nivel ridicat de inteligenta emotionala si de capacitatea de a intelege cum este perceput(a) de catre ceilalti, fara niciun fel de atitudine defensiva.
2. Sunt empatici
Managerul eficient reuseste sa inteleaga inainte de orice, diferite situatii, mai mult decat sa accepte diferite puncte de vedere subiective sau opinii despre aceste situatii. Empatia este considerata a fi o caracteristica personala esentiala a sa, definita cel mai bine prin orientarea catre ceilalti, capacitatea de a(-i) asculta, de a-i pasa, de a pune intrebari deschise.
3. Pastreaza limitele necesare
Managerul buni nu favorizeaza anumiti angajati si nu se comporta intr-un mod care sa ii submineaze autoritatea.
4. Critica pe cei din jur cu maiestrie
Atunci cand va fi nevoit sa faca o observatie cu privire la o dificienta de performanta, managerul bun va avea grija sa foloseasca tehnici de comunicare specifice sau feedback intr-un fel care sa nu afecteze emotional relatia de supervizare dintre el si angajat. Managerul va face uz de acele cai care vor genera deschidere si informatia necesara pentru a imbunatati performanta.
5. Foloseste (un stil de) coaching
Managerul care se pozitioneaza mai degraba ca si coach si mentor decat dictator va reusi sa creeze un mediu de lucru placut, productiv si performant.
6. Transforma conflictul intr-o oportunitate
Cand un manager va media un conflict, va face in asa fel incat sa gaseasca oportunitatile care ar putea aparea din acel conflict, avand o mare receptivitate catre intelegerea membrilor echipei si a obiectivelor acesteia.
avocatnet.ro
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
AJOFM Botoșani lansează proiectul „Tineri NEETs în acțiune – TIN ACT”!
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de muncă Botoșani, în calitate de Lider, împreună cu ASOCIAŢIA "INSTITUTUL PENTRU PARTENERIAT SOCIAL BUCOVINA" în calitate ...
Botoșani: Rezultatele inițiale la Evaluarea Națională, procentul de promovare mai mare ca anul trecut!
Ministerul Educației și Cercetării a centralizat rezultatele înregistrate de absolvenții clasei a VIII-a care au susținut Evaluarea Națională în sesiunea iunie-iulie 2025. Rezultate...
ISU Botoșani, apel la cetățeni pentru prevenție în timpul campaniei de recoltare a cerealelor!
Campania de recoltare a cerealelor păioase este în plină desfășurare și de aceea este foarte important ca pe timpul acestei activități să fie respectate toate măsurile de prevenire a in...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 0.72 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici