Critici privind facturile la gaz și energie electrică! Explicațiile companiei, înțelese și nu prea: "Dacă nu vă schimbați politica..."
Stiri Botosani Friday, 23 September 2016 ActualitateCalitatea gazelor naturale, facturile prea mari, estimările şi regularizările la consum sau politica adoptată cu E.ON în relaţia cu clienţii au fost doar câteva dintre aspectele reclamate de membrii Comisiei pentru Protecţia Consumatorilor, inclusiv de șefi ai unor instituții publice din Botoșani.
Prefectul Dan Nechifor a solicitat celor de la E.on să explice modul în care se calculează aceste facturi.
Timp de mai bine de zece minute, reprezentanții E.on au explicat modul de calcul, însă cu date tehnice și enumerări de acte normative.
"Cea mai mare problemă o ridică numeroasele componente care apar în factura de energie electrică. O să explicăm fiecare dintre componente ce reprezintă și din ce legislație este stabilită și facturată de furnizorul de energie electrică. Factura nu poate fi făcută așa cum dorește furnizorul ci este foarte clar stabilită de legislația din România și nu rămâne la bunul plac al furnizorului pentru a da loc la interpretări. E.on Energie România poate pune la dispoziția clienților toate datele utilizate pentru determinarea valorilor înscrise pe factură", a ținut să explice unul dintre reprezentanții E.on.
După toate explicațiile privind calculul facturilor, prefectul a întrebat "de ce nu plătim ceea ce consumăm", cei de la E.on făcând trimitere tot la reglementări și acte normative.
"La iarnă, când calitatea gazului va scădea, vom plăti același preț. Din punctul meu de vedere, E.on ar trebui să își schimbe politica privind clienții. Lumea încă nu este foarte conștientă de această liberalizare a pieței, dar în Botoșani au început să apară deja sedii ale celorlați furnizori de energie electrică și gaz. Dacă nu vă schimbați politica vizavi de clienți la un anumit moment dat veți avea un portofoliu scăzut. Prefer să plătesc un preț mai scăzut pe aceeași calitate a gazului decât un preț niciodată schimbat", a spus prefectul Dan Nechifor, care le-a transmis celor de la E.on ca la următoarea întâlnire să vină și cu modele de convenţii, facturi şi alte tipuri de contracte pentru a fi explicat, solicitând și prezența unui reprezentant al ANRE.
"Voi chema și ANRE, pentru că din punctul meu de vedere cred că nu deservește populația", a conchis prefectul.
O altă problema ridicată a fost cea referitoare la call-center-ul care este la Vaslui. Reprezentanţii E.ON au precizat că centrul de Relații cu clienții de la Botoșani funcționează zilnic și se preiau orice fel de probleme, inclusiv de alimentare cu energie electrică. Aceste probleme se preiau însă numai până la ora 17.00, de luni până joi, respectiv ora 16.00, vinerea, nu și după terminarea programului, astfel că cetățenii tot telefonic trebuie să sesizeze avariile.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Week-end cu zeci de permise suspendate și sute de botoșăneni sancționați!
În weekendul care a trecut, polițiștii botoșăneni au acționat pentru prevenirea și combaterea faptelor antisociale, intervenind la peste 100 de evenimente, majoritatea sesizate prin apel l...
Liviu Ciobotariu, după ce Botoșani a ajuns la 3 înfrângeri consecutive: ”Eu sunt responsabil de rezultat!”
Singurul gol al partidei a fost marcat de către Jordan Gele, în minutul 59, din pasa lui Florin Purece. ”Eu sunt responsabil de rezultat” Botoșani a ajuns la trei înfr&...
Expoziția comemorativă „Eugen Ispir (1909-1974) – 50 de ani fără artist”, la Galeriile de Artă „Ștefan Luchianˮ Botoșani!
Muzeul Județean Botoșani organizează, în spațiul Galeriilor de Artă „Ștefan Luchianˮ Botoșani, expoziția comemorativă „Eugen Ispir (1909-1974) – 50 de ani fără arti...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2024 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 1.99 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici