Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Eduard Florescu rupe tăcerea după acuzațiile de blat: ”Oameni de nimic!”

astăzi, 08:12

Dinamo a avut de suferit cel mai rău de pe urma acestui rezultat pentru că a coborât pe loc direct retrogradabil, iar suporterii au răbufnit. Ulterior, pe rețelele sociale, a părut un scurt...

Calendar ortodox: Cinstim astăzi Învierea Domnului (Sfintele Paşti)

astăzi, 07:58
3

Numim sărbătoarea de azi Paști, după cuvântul care în vechiul grai evreiesc însemnează trecere; fiindcă aceasta este ziua în care Dumnezeu a adus, la început, lumea...

HRISTOS A ÎNVIAT! Botoșănenii au primit Lumina în noaptea sfântă a Învierii (Foto, Video)

astăzi, 01:59
206

Creștinii din Botoșani au mers la biserică, în această noapte a Învierii Domnului, pentru a primi Lumina. Clopotele au răsunat în biserici și în mănăstiri, credincioși...