Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(P) Arome și tradiții: cum alegi băuturile potrivite pentru momente speciale

astăzi, 10:35

Fie că este vorba despre o seară relaxantă acasă sau despre o petrecere între prieteni, alegerea băuturii potrivite poate influența atmosfera și calitatea momentului. Printre cele mai apr...

Adolescent din Botoșani, convocat pentru Campionatul European de Badminton!

astăzi, 10:26

La doar 16 ani, Răileanu Claudiu, sportiv al CS Botoșani, a fost convocat la Lotul Național de Badminton pentru a reprezenta România la Campionatul European U17, ce va avea loc în Lanza...

În memoria pictorului Ștefan Luchian: Orașul Ștefănești, punte de legătură între România și Republica Moldova

astăzi, 09:52

Președintele Centrului de Analiză și Planificare a Dezvoltării Regionale (CAPDR) a vorbit, în urmă cu câteva zile, despre dimensiunea culturală a programului „Moldova 2030&rdqu...