Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Două femei şi un minor, transportați la spital în urma unui accident produs într-o localitate din Botoșani! (Foto)

astăzi, 19:27

Salvatorii botoșăneni au intervenit în urmă cu puțin timp la un alt accident rutier produs în localitatea Dorobanți. În eveniment au fost implicate două autovehicule. La loc...

Ministrul Sănătății susține că mita în spitalele publice nu mai e un „fenomen atât de răspândit”: „Sunt cazuri izolate, de netolerat”!

astăzi, 19:12

Ministrul Sănătății, Alexandru Rogobete, a spus marți, că nu acceptă ca medicii din spitalele publice să pretindă mită pentru serviciile medicale. Întrebat ce va face pentru a combate ...

Filmul crimei din Mureș, unde Anda a fost ucisă de fostul iubit. Mărturia cutremurătoare a mamei tinerei!

astăzi, 18:26

Un individ care ispășise o pedeapsă de 15 ani pentru omor și care încă de anul trecut și-a smuls de la picior brățara de monitorizare care trebuia să îi anunțe pe oamenii legii c...