Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșani: Țigări și alcool fără acte, confiscate de polițiștii de frontieră!

astăzi, 17:40

Poliţiştii de frontieră din cadrul Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Botoșani au descoperit în bagajele unei persoane, mai multe pachete cu țigarete, precum și o cantitate ...

Salonul Național de Arte Vizuale „Interferențe”, ediția a XIV-a! (Foto)

astăzi, 17:00

Muzeul Județean Botoșani găzduiește, în perioada 11-31 octombrie 2025, în spațiul Galeriilor de Artă „Ștefan Luchian” Botoșani, Salonul Național de Arte Vizuale &bdquo...

Primăria Botoșani împrumută 8.000.000 de lei pentru a le putea asigura căldură cetățenilor!

astăzi, 15:10

Primăria Municipiului Botoșani dorește să împrumute 8.000.000 de lei pentru achiziția de combustibil necesar asigurării energiei termice în sezonul rece 2025 – 2026. Acești...