Cetățenii pot semnala problemele din perioada sărbătorilor la un centru de comunicare al Primăriei

Primarul municipiului, Ovidiu Portariuc, pune la dispoziţia cetăţenilor un centru de comunicare non-stop pentru semnalarea problemelor din perioada sărbătorilor de iarnă.

Au fost puse la dispoziţia cetăţenilor pentru perioada sărbătorilor de iarnă două linii telefonice la care aceştia pot sesiza orice problemă: 0231.502200 sau 0758.841072.

Programul de lucru al Primăriei municipiului Botoşani pentru săptămâna 24- 28 decembrie 2012 este următorul:

27.12.2012: 08.00- 16.30

28.12.2012: 08.0- 14.00

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Se încheie luxul concediilor medicale fictive. În ce condiții va putea fi obținut concediul medical

astăzi, 08:51

Moda concediilor medicale pentru boli fictive, de care s-a profitat la nivel larg cu ajutorul unor medici, ar putea apune. Noul ministru al Sănătății declară război împotriva acestei pract...

Iftime anunță reforme la CJ Botoșani, dar își asigură angajații că măsurile ”vor fi bine gândite”!

astăzi, 08:24

Președintele Consiliului Județean Botoșani sprijină reformele noului Guvern, însă spune că acestea trebuie aplicate ”cu responsabilitate”. Până în prezent, Vale...

FlixBus, Uber-ul cu autocarul, anunță primele zece rute în România, pe listă e și Botoșaniul!

astăzi, 07:48

”Estimăm că, pentru început, aproximativ 20 de autocare vor fi alocate acestor rute naţionale”, spune directorul companiei. FlixBus, compania care administrează cea mai extins...