Cauta director de marketing, ofera 300 de lei pentru 2 ore de munca pe zi!

Oferta de locuri de munca declarate vacante de Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Botosani devine, incet dar sigur, mai bogata de la o saptamana la alta.

In continuare, absolventii de studii superioare au putine variante pe piata botosaneana a muncii, dar, fata de ultimele saptamani, situatia s-a mai imbunatatit.

Un post de economist sef, un altul de economist contabilitate (numai daca sunteti dispusi sa calatoriti si in Republica Moldova, dar primiti 1200 de lei lunar), sau secretar-dactilograf la Inspectoratul Scolar Botosani, post pentru care, insa, se pot prezenta si somerii cu studii medii.

Interesanta pentru botosanenii care nu au absolvit o forma de invatamant superior este si oferta unei case de amanet, care scoate la concurs un post de ajutor de sef de casa de amanet. Patronul ofera 720 de lei, dar si masa si comision.

De departe, insa, oferta saptamanii pare sa fie cea pusa la dispozitie de firma Prompt Guard PC din Botosani, care cauta director de marketing. Durata muncii: 2 ore pe zi, cu un salariu de 300 de lei pe luna!

 Citeste intreaga oferta de locuri de munca in rubrica JOBURI VACANTE, din meniul STIRI BOTOSANI.

 

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Atenție! ITM face un anunț important pentru angajatorii botoșăneni!

astăzi, 20:15

Pentru a veni în sprijinul angajatorilor care întâmpină dificultăți în procesul de migrare, ITM vă face cunoscut faptul că termenul de înscriere în Reges-Onlin...

PS Nichifor Botoșăneanul va sfinți o biserică din Botoșani!

astăzi, 19:45

La finalul săptămânii viitoare, Presfințitul Părinte Nichifor Botoșăneanul, Episcop – Vicar al Arhiepiscopiei Iașilor va fi prezent în județul Botoșani. PS Nichifor Boto...

De ce femeile din Vaslui sau Botoșani câștigă mai bine decât bărbații!

astăzi, 19:00

Salariile ieșenilor au trecut în 2024 de pragul simbolic de o mie de euro net pe lună, însă diferențele dintre sectoare sunt uriașe. În timp ce angajații din IT și comunicați...