Mai mult, potrivit pliantelor, "poporul moldovean ar fi avut de suferit cât timp s-a aflat sub ocupație romanească, fiind apoi eliberat de poporul sovietic".
Este o propagandă specifică partidelor pro-ruse din Republica Moldova. Presa de la Chisinău a scris despre acest gen de propagandă din restaurantele "La plăcinte", promovate, de-alfel, ca restaurante tradiționale.
Răvasul cu istorie – strategie de marketing
De-altfel, potrivit lui Dorin Galben, jurnalist la ziarul Timpul din Chișinău, reprezentanții lanțului de restaurante au declarat că prin acele pliante se încearcă atragerea unei anumite categorii de clienți, și anume a celor care preferă apropierea Republicii Moldova de Federația Rusă.
Un sondaj realizat la sfârșitul anului trecut, arăta că numărul acestora este încă destul de mare dincolo de Prut: cel puțin 50% dintre moldoveni preferau aderarea la Uniunea Vamală, față de 32% care ar opta pentru Uniunea Europeană.
Jurnalistul Dorin Galben spune că pliantele respective se găsesc doar în restaurantele de la periferia capitalei Republicii Moldova, nicidecum în centru, unde clienții sunt pro-Uniunea Europeană și pro-România. Citeste integral pe europafm.ro.
