Botosaniul pune suflet!

Daca in 23 aprilie am sarbatorit impreuna Ziua Municipiului Botosani, printr-o dezbatere initiata de Asociatia Pro Botosani la care au luat parte peste 120 de botosaneni, in Sala Mare a Teatrului Mihai Eminescu, eveniment in cadrul caruia am diseminat proiectul "Botosaniul pune suflet - construcția, dezvoltarea și implementarea unui brand al orașului", a venit momentul ca in iunie sa facem impreuna primii pasi planificati.

Astfel, aceasta luna reprezinta momentul in care am conceput si actionat ca Grup de Sprijin si Actiune pentru sustinerea campaniei, grup din care fac parte botosaneni proactivi, din diverse categorii sociale, profesionale si de varsta, ale caror eforturi, idei, viziuni si activitati vor fi gestionate de coordonatorul campaniei, Alexandru Sotropa.



Dorim ca pe parcursul actiunilor ce urmeaza sa aiba loc acest grup sa se largeasca, sa integreze si alti oameni de valoare, ce pot pune umarul la atingerea obiectivului, acela ca Botosaniul sa aiba un brand puternic care să obţină suportul sustinatorilor locali si care presupune răbdare, viziune, colaborare şi gândire strategică.

De ce ne-am propus de dezvoltam un brand al orasului Botosani?



Asemenea unui produs, branding-ul ajută un oraș să-și definească identitatea, să se promoveze, să atragă atenția asupra sa, să se diferențieze de alte orașe si să se vandă mai bine.

La fel ca o companie prestigioasă, un oraș faimos își va vinde mai bine produsele, va recruta elite, atrage investitori și vizitatori, în general va juca un rol important în afaceri. În consecință, acest oraș va fi mai bogat și va oferi o mai bună calitate a vieții. Ca și în cazul companiilor, orașele care au un brand puternic își valorizează mai bine produsele și serviciile, întrucât brandul adaugă valoare acestora.



"Brandul unui oraş reprezintă suma tuturor percepţiilor şi asocierilor pe care oamenii le au în legătură cu un anumit oraş". Acestea pot include experienţe trecute, filme, ştiri, reclame, accesul la informaţie, vreme, preţuri, opiniile cetăţenilor din Botoşani.

Brandul de oraș poate aduce beneficii locuitorilor acestuia: Botoșaniul poate atrage investiții mai multe și mai importante, va fi căutat de cercetători, artiști și poate deveni o destinație pentru turiști.

Vom ramane in continuare alaturi de botosaneni in cele mai importante etape care urmeaza, dorind sa obtinem ideile, parerile si viziunile dumneavoastra, in calitate de cetateni ai urbei, despre un Botosani mai puternic, mai solidar, mai dezvoltat si cu o amprenta cultural-istorica de invidiat!

Va asteptam in acest weekend sa participati la evenimentul "Seri Melancolice Eminesciene", sprijinit de Asociatia PRO Botosani inca de la prima sa editie, sa punem suflet pentru BOTOSANI!

Asociația "ProBotoșani"
Felix Nazare – presedinte
Alexandru Sotropa – manager de proiect
www.pro-botosani.ro




 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(P) Semnificațiile medalionului de aur pe șnur textil

astăzi, 08:35

De mii de ani, oamenii și-au purtat aproape de inimă mici amulete prețioase care le conferă protecție, noroc sau aduc aminte de cineva drag. În Egiptul antic, medalioanele cu hieroglife ...

Anunț despre noul serviciu militar din România. Ce spune ministrul Apărării!

astăzi, 08:16

Ministrul Apărării, Ionuţ Moşteanu, anunţă mai multe modificări la Legea apărării naţionale, una dintre acestea vizând voluntariatul în serviciul militar. Ministrul explică fapt...

Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat programul etapei a patra din Superliga României. Când joacă FC Botoșani!

astăzi, 08:00

Partidele din etapa a 4-a a Superligii se vor disputa între 1 și 4 august, după cum a anunțat miercuri Liga Profesionistă de Fotbal. Programul etapei a patra din Superligă este următoru...