Berlin Affiliate Conference, la început de noiembrie

Berlin Affiliate Conference, la început de noiembrie

Lumea jocurilor online este tot mai densă la nivel mondial, în plină dezvoltare accelerată pe cele mai multe pieţe, inclusiv pe cea din România. În acest context, în industria de profil se organizează tot mai multe evenimente, tocmai cu scopul de a sprijini acest business atât de relevant astăzi pentru economia globală.

Platformele de cazino online şi alte tipuri de jocuri online au specificul lor: se bazează pe tehnologie, pe internet, pe new media şi chiar pe reţele de socializare. Mecanismele de marketing şi promovare sunt foarte importante, vitale pentru acest tip de business. Astfel, la nivel de industrie există ceva mai mult decât platformele pe care le vede utilizatorul final, există numeroase alte afaceri de suport, care la rândul lor înseamnă angajaţi, profit, avantaje pentru economie. Când jucaţi la cazino online, probabil nu conştientizaţi cât de complex, cât de amplu este acest domeniu!...

Afilierea, cheia în industria de jocuri la distanţă

Afilierea este la baza mecanismelor de marketing pe acest segment de jocuri online la distanţă, jocuri mediate de tehnologia de ultimă generaţie. Afilierea este de fapt o modalitate de sprijin reciproc între operatori şi dezvoltatorii de conţinut, fie el generalist sau cu legătură directă cu jocurile online. Pentru ca totul să fie eficient şi clar, inclusiv mecanismele de afiliere sunt reglementate legal în ţara noastră de aceeaşi autoritate care reglementează şi operatorii de jocuri de noroc, atât offline, cât şi online: este vorba despre Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc.

Berlin Affiliate Conference, eveniment cu rezonanţă globală

După un succes major în 2016 (3056 de delegaţi participanţi, dintre care 1695 au fost chiar afiliaţi), Berlin Affiliate Conference (BAC) se desfăşoară în acest an între 1 şi 4 noiembrie. Dacă doriţi să dezvoltaţi afaceri pe piaţa afiliată de jocuri online, dacă doriţi să întâlniţi afiliaţi noi, dacă doriţi să profitaţi de oportunităţi pentru a amplifica performanţele de afiliere ori dacă sunteţi în căutare de cele mai bune deal-uri de afiliere, Berlin Affiliate Conference va fi cel mai probabil locul ideal pentru a îndeplini astfel de obiective. Nu în ultimul rând, evenimentul este o ocazie de socializare, de dezvoltare de noi parteneriate, dar şi de... studiere a concurenţei.

Date tehnice, oportunităţi, socializare

Vor exista două camere de conferinţă la Berlin, ambele oferind delegaţilor oportunitatea de a învăţa despre cele mai noi trenduri în această piaţă a jocurilor online, o industrie atât de profitabilă dacă este exploatată în mod corect. Conform datelor existente pe websiteul oficial al Berlin Affiliate Conference, va exista o zi întreagă de discuţii despre optimizare web pentru motoarele de căutare (SEO, un subiect de actualitate în afacerile online în general), promovare cu plată pentru fiecare click şi alte asemenea date tehnice, de mare interes. Cele mai noi informaţii despre tehnicile Google vor fi evident incluse în program.

Pe scurt, Berlin Affiliate Conference 2017 înseamnă peste 3000 de delegaţi, peste 1500 de afiliaţi şi mai mult de 100 de programe de afiliere. Se adaugă multe conferinţe, petreceri şi multe alte surprize pentru cei ce vin la Berlin la acest eveniment, între 1 şi 4 noiembrie.

Piaţa de jocuri de noroc în ţara noastră

În România, piaţa de jocuri de noroc se poate spune că este foarte dezvoltată, atât offline, cât şi online. Pe segmentul clasic, se poate vorbi chiar de o piaţă matură, care produce taxe şi impozite consistente în economie. Cazinouri, săli de jocuri de tip slots, agenţii de pariuri sportive, toate există în reţele puternice şi atrag un număr foarte mare de jucători la nivel naţional. Acest segment de business sprijină piaţa muncii, dar şi alte segmente din economie precum piaţa imobiliară şi piaţa de publicitate.

În mediul online, piaţa este în plină ascensiune. Există 18 operatori ce au licenţe active, pe termen lung, acordate de către Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc. Campaniile intense de promovare, dar şi conţinutul de tot mai bună calitate oferit, fac posibilă creşterea lună de lună a numărului de clienţi. Desigur, de mare ajutor este şi dezvoltarea mediului online în sine, căci românii petrec tot mai mult timp conectaţi la internet pe gadgeturile preferate precum tablete şi smartphoneuri. Activităţile preferate de zi cu zi se transferă, măcar parţial, online, iar divertismentul nu poate face excepţie de la această tendinţă.

(P).