Atenție! Fraudă de proporții: Un cunoscut retailer avertizează în legătură cu o nouă metodă de înșelăciune

Un cunoscut retailer de piața din România își avertizează clienții în legătură cu o nouă tentativă de fraudă online. Compania trage un semnal de alarmă și își sfîtuiește clienții să nu plătească în avans bani.

Este vorba despre înșelăciunea cu vouchere în valoare de 500 de euro în numele Sephora. Pentru a intra în posesia acestor vochere fictive, românii trebuie să plătească în avans un euro și să distribuie mai departe postarea pe Facebook.

“Vă anunțăm că în rețelele sociale circulă o campanie de tip spam care creează confuzie în legătură cu marca Sephora. Vă recomandăm să nu participați și să nu dați curs acestor acțiuni care nu ne reprezintă. Toate campaniile Sephora valabile în acest moment sunt disponibile doar pe canalele de comunicare oficiale Sephora (sephora.ro, @SephoraRomania).
Compania Sephora nu are nicio legatură cu aceste acțiuni, nu le încurajează și se disociază total de ele. Vă mulțumim pentru încrederea acordată de-a lungul timpului”,
a transmis Sephora pe pagina oficială de Facebook.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri

Restricții de apă în sute de localități din țară, printre care șapte orașe, inclusv Dorohoi. Oficialii Apelor Române fac apel la populaţie

Monday, 5 August 2024

„În prezent, coeficientul de umplere în cele 40 de lacuri de acumulare este de 78,59% (în scădere faţă de săptămâna trecută când era de 79,77%). Menţinem &ic...

Cerbul de Aur: 71 de artişti din 21 de ţări s-au înscris în concursul de interpretare

Sunday, 7 July 2019

Organizatorii, televiziunea publică, au închis sâmbătă sesiunea de înscrieri pentru Concursul internaţional de interpretare al Festivalului Cerbul de Aur – ediţia 2019. ...

„Spider-Man: Far From Home”, al doilea film cu cele mai mari încasări de Ziua Independenţei

Sunday, 7 July 2019

Pe 4 iulie, filmul regizat de Jon Watts, al şaptelea al francizei, a generat încasări de 25,2 milioane de dolari, potrivit Variety.   Sursa: News.ro Citeste mai mult AICI