Un inginer a devenit cunoscut în întreaga țară după ce a realizat de la zero un automobil botezat De Karaso Simplon.
Karaso Simplon, numită astfel după Caraș-Severin, a fost construită manual, omologată, înmatriculată și numai bună de condus.
Automobilul are o caroserie monobloc din răşină poliesterică, armată cu fibră de sticlă montată, pe o infrastructură de Dacia Solenza, echipat cu motor Renault E7J: 1390 cm3, 75 CP, notează publicația adevarul.ro.
“Prototipul a înghiţit 4000 de ore de muncă/om. Am lucrat doi şi uneori trei oameni. Înmulţiţi asta cu costurile unui service, care sunt undeva la 10 euro pe oră, plus infrastructura tip, plus omologare plus, plus, plus, ajunge la un preţ foarte mare!”, a explicat bărbatul, originar din Reșița, care merge și astăzi cu automobilul.
Acesta a continuat: “Doar cheltuielile directe ar fi undeva la 25.000 de euro. Merită doar dacă faci ceva foarte scump, să te duci cu preţul spre 100.000 de euro. Eu mai am matriţele şi astăzi şi aş putea să o fac din nou”.