(A) ICE IT Solutions angajează

Echipa ICE IT Solutions este o echipa dinamică și în plină dezvoltare și are nevoie de oameni capabili, așa cum sperăm să fii și tu!

Ice Computers are o experință de peste 20 ani în domeniul vânzării de produse și soluții IT pentru optimizarea activităților de business.

BackOfficer-ul Sales Support este una dintre funcțiile foarte importante în companie, rolul noului nostru coleg fiind de a asigura legătura între toate departamentele din cadrul companiei, de a menține operațională întreaga activitate și de a servi drept interfață între companie și clienții acesteia.

 

Ce căutăm la urmatorul BackOfficer Sales Support?
•    constituie un avantaj experiența în vânzări (produse și servicii, de preferat IT&C)
•    dorința de muncă și proactivitate
•    bună capacitate de lucru cu cifrele și o gândire analitică
•    seriozitate și responsabilitate, dinamism și atitudine pozitivă, organizare, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală, punctualitate, inițiativă
•    fluență în vorbire, fire responsabilă, să evidențieze un caracter diplomat, elegant
•    cunoașterea pachetului Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), reprezintă o necesitate
•    abilități de susținere prezentări
•    permis de conducere categoria B (constitutie un mare avantaj)

Care sunt responsabilitățile unui BackOfficer Sales Support:
•    asigură suportul necesar echipei de vânzări
•    rezolvă solicitările clienților asigurându-se că acestea se finalizează în cel mai scurt timp
•    se asigură în permanență că știe și înțelege nevoile de business ale clienților, oferă informații și soluții specifice acestora
•    preia de la clienții companiei solicitările legate de portofoliul de produse și servicii (ofertare corespunzatoare, întocmire documentație, facturare)
•    construiește relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor și a creșterii satisfacției acestora
•    promovează corect imaginea și produsele companiei în relațiile pe care le derulează cu clienții și colaboratorii
•    stabilește și întreține relația cu furnizorii
•    cunoașterea excelentă a produselor și serviciilor companiei, business management-ului, propunerilor financiare, produselor, serviciilor și portofoliilor competitorilor direcți
•    întreținerea și updatarea permanentă a bazei de date a companiei
•    raportează superiorului ierarhic

Ofertă:
•    salariu fix + alte beneficii salariale
•    program: luni-vineri 08.30 – 17.30 (1 h pauză de masă)

Condiții de muncă:
•    lucreaza la sediul firmei și pentru deplasările ocazionale în teren folosește mașina companiei

 

Persoanele interesate pot transmite CV-ul pe adresa de email: jobs@icenet.ro  

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Primul loc pentru România într-un sport care crește în popularitate: „Drumul nostru merge mai departe”!

astăzi, 19:19

România s-a clasat pe locul 1 pe naţiuni la Campionatele Europene de Culturism, la competiție fiind 28 de ţări participante. Imnul național al României a răsunat de 25 ori, î...

Evenimente care vor avea loc în perioada 11 – 15 mai 2025, în parohiile din Botoșani!

astăzi, 18:30

În perioada 11- 15 mai, în parohiile din județul Botoșani vor avea loc următoarele evenimente: Duminică, 11 mai   Preasfințitul Părinte Nichifor Botoșăneanul, Episcop-v...

Azilul de la Dorohoi: Consiliul de Monitorizare acuză ”ameninţări din partea avocaţilor administratorului de centru”

astăzi, 17:30

Consiliul de Monitorizare atrage atenţia asupra unor „derapaje grave” în îngrijirea persoanelor cu dizabilităţi, aflate în Centrul “Casa Elena” din Dorohoi...