Echipa ICE IT Solutions este o echipa dinamică și în plină dezvoltare și are nevoie de oameni capabili, așa cum sperăm să fii și tu!
Ice Computers are o experință de peste 20 ani în domeniul vânzării de produse și soluții IT pentru optimizarea activităților de business.
BackOfficer-ul Sales Support este una dintre funcțiile foarte importante în companie, rolul noului nostru coleg fiind de a asigura legătura între toate departamentele din cadrul companiei, de a menține operațională întreaga activitate și de a servi drept interfață între companie și clienții acesteia.
Ce căutăm la urmatorul BackOfficer Sales Support?
• constituie un avantaj experiența în vânzări (produse și servicii, de preferat IT&C)
• dorința de muncă și proactivitate
• bună capacitate de lucru cu cifrele și o gândire analitică
• seriozitate și responsabilitate, dinamism și atitudine pozitivă, organizare, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală, punctualitate, inițiativă
• fluență în vorbire, fire responsabilă, să evidențieze un caracter diplomat, elegant
• cunoașterea pachetului Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), reprezintă o necesitate
• abilități de susținere prezentări
• permis de conducere categoria B (constitutie un mare avantaj)
Care sunt responsabilitățile unui BackOfficer Sales Support:
• asigură suportul necesar echipei de vânzări
• rezolvă solicitările clienților asigurându-se că acestea se finalizează în cel mai scurt timp
• se asigură în permanență că știe și înțelege nevoile de business ale clienților, oferă informații și soluții specifice acestora
• preia de la clienții companiei solicitările legate de portofoliul de produse și servicii (ofertare corespunzatoare, întocmire documentație, facturare)
• construiește relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor și a creșterii satisfacției acestora
• promovează corect imaginea și produsele companiei în relațiile pe care le derulează cu clienții și colaboratorii
• stabilește și întreține relația cu furnizorii
• cunoașterea excelentă a produselor și serviciilor companiei, business management-ului, propunerilor financiare, produselor, serviciilor și portofoliilor competitorilor direcți
• întreținerea și updatarea permanentă a bazei de date a companiei
• raportează superiorului ierarhic
Ofertă:
• salariu fix + alte beneficii salariale
• program: luni-vineri 08.30 – 17.30 (1 h pauză de masă)
Condiții de muncă:
• lucreaza la sediul firmei și pentru deplasările ocazionale în teren folosește mașina companiei
Persoanele interesate pot transmite CV-ul pe adresa de email: jobs@icenet.ro