(A) ICE IT Solutions angajează

Echipa ICE IT Solutions este o echipa dinamică și în plină dezvoltare și are nevoie de oameni capabili, așa cum sperăm să fii și tu!

Ice Computers are o experință de peste 20 ani în domeniul vânzării de produse și soluții IT pentru optimizarea activităților de business.

BackOfficer-ul Sales Support este una dintre funcțiile foarte importante în companie, rolul noului nostru coleg fiind de a asigura legătura între toate departamentele din cadrul companiei, de a menține operațională întreaga activitate și de a servi drept interfață între companie și clienții acesteia.

 

Ce căutăm la urmatorul BackOfficer Sales Support?
•    constituie un avantaj experiența în vânzări (produse și servicii, de preferat IT&C)
•    dorința de muncă și proactivitate
•    bună capacitate de lucru cu cifrele și o gândire analitică
•    seriozitate și responsabilitate, dinamism și atitudine pozitivă, organizare, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală, punctualitate, inițiativă
•    fluență în vorbire, fire responsabilă, să evidențieze un caracter diplomat, elegant
•    cunoașterea pachetului Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), reprezintă o necesitate
•    abilități de susținere prezentări
•    permis de conducere categoria B (constitutie un mare avantaj)

Care sunt responsabilitățile unui BackOfficer Sales Support:
•    asigură suportul necesar echipei de vânzări
•    rezolvă solicitările clienților asigurându-se că acestea se finalizează în cel mai scurt timp
•    se asigură în permanență că știe și înțelege nevoile de business ale clienților, oferă informații și soluții specifice acestora
•    preia de la clienții companiei solicitările legate de portofoliul de produse și servicii (ofertare corespunzatoare, întocmire documentație, facturare)
•    construiește relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor și a creșterii satisfacției acestora
•    promovează corect imaginea și produsele companiei în relațiile pe care le derulează cu clienții și colaboratorii
•    stabilește și întreține relația cu furnizorii
•    cunoașterea excelentă a produselor și serviciilor companiei, business management-ului, propunerilor financiare, produselor, serviciilor și portofoliilor competitorilor direcți
•    întreținerea și updatarea permanentă a bazei de date a companiei
•    raportează superiorului ierarhic

Ofertă:
•    salariu fix + alte beneficii salariale
•    program: luni-vineri 08.30 – 17.30 (1 h pauză de masă)

Condiții de muncă:
•    lucreaza la sediul firmei și pentru deplasările ocazionale în teren folosește mașina companiei

 

Persoanele interesate pot transmite CV-ul pe adresa de email: jobs@icenet.ro  

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșănean scos din mașină de pompieri, după ce a ajuns cu ea în șanț! (Foto)

astăzi, 18:44

Un accident rutier a avut loc, în această după-amiază, pe un drum din localitatea Brăiești. În eveniment a fost implicat un singur autoturism. La fața locului s-au deplasat pompie...

Schimbări majore pentru șoferi, legate de RCA, promulgate de Nicușor Dan. A fost eliminat un plafon care era neschimbat de ani de zile

astăzi, 18:18

Persoanele grav rănite sau rudele celor decedați în accidente auto produse de șoferi care au avut mașinile asigurate la City Insurance ori Euroins, societăți intrate ulterior în fali...

Federația Elisabetei Lipă lansează o licitație în care susține că are nevoie de medicamente și suplimente „mult peste 3 milioane de euro”!

astăzi, 17:14

„Fișa de date a achiziției: acord-cadru pentru furnizarea de medicamente, susținătoare de efort, suplimente minerale și consumabile medicale“. Acesta este enunțul cu care Federaț...