10 lucruri pe care nici un magazin nu vrea sa le afli
Stiri Botosani Saturday, 22 October 2016 Actualitate2. Prospetimea legumelor si fructelor. Iti plac fructele exotice? Ei bine, risti sa le cumperi mai vechi decat simplele mere. Pentru ca acestea se vand mult mai repede, stocurile sunt mai des refacute. Produsele exotice, insa, stau mult mai mult timp in rafturi.
3. Prospetimea produselor de patiserie. Mirosul de la raionul cu produse coapte este imbatator. Cand ajungem, avem o sumedenie de produse de unde putem alege. Din pacate, multe nu sunt facute in laboratoarele proprii ale supermarketurilor, ci aduse inghetate, cu camioanele. Iluzia e intretinuta uneori chiar si de uniformele speciale ale angajatilor.
4. Amplasarea cutiilor de lapte. Cele cu lapte proaspat intotdeauna vor fi asezate mai in spate pe raft, intrucat trebuie vandut laptele care expira mai repede. Iar regula este valabila pentru toate produsele perisabile, nu numai pentru lapte.
5. Caruciorul este mai murdar decat toaleta de acasa. Pare ciudat, dar pana si baile publice au mai putine bacterii decat caruciorul de cumparaturi de la supermarket. Un studiu efectuat destul de recent a aratat ca pe acestea se gasesc bacterii, urme de saliva si nu numai. Gandeste-te cati copii pun gura pe maner sau de cate ori intra in contact scutecele lor cu caruciorul in sine, cel in care iti pui rosiile si merele.
6. Oferta: 2 produse la pret de 1, spre exemplu. Ai nevoie de un singur produs, dar oferta include 2 produse. Pare o afacere nu-i asa? Si uite asa cumperi mai mult decat ai nevoie.
7. Magazinul este proiectat sa te stimuleze sa cheltui bani. Fiecare produs este pus la locul lui cu un anumit scop. Produsele din capatul fiecarui culoar sunt amplasate pentru a-ti distrage atentia de la lista de cumparaturi. Mai mult, companiile alimentare platesc supermarketurile pentru a le promova produsele cat mai bine, prin amplasarea lor in dreptul privirii noastre. Intrucat laptele si painea sunt doua dintre cele mai vandute produse, ele sunt puse cat mai departe posibil de intrare. Astfel, esti nevoit sa mergi prin tot supermarketul si esti tentat sa mai cumperi si altceva.
8. Termenul de expirare este mai mult o sugestie. Un cumparator atent face diferenta intre data pana la care trebuie folosit produsul si data pana la care se vinde. Aceasta din urma este folosita de supermarketuri pentru a-ti spune pana cand tine produsul respectiv in raft. Totusi cifrele de valabilitate sunt generale, iar majoritatea expertilor spun ca le putem adauga fara nici o problema inca o saptamana, fara a exista efecte adverse.
9. Mancarea sanatoasa se gaseste mai greu. Junk-food, in schimb, este in fiecare supermarket.
10. Scannerele de preturi mai gresesc. In Michigan, spre exemplu, daca un cumparator este incarcat gresit la pret, i se ofera un discount de 10 ori mai mare decat diferenta de preturi.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Leo Grozavu, după 1-1 cu CFR Cluj: ”Nu aș vrea să fiu arogant, dar am fost mai buni!”
Meriton Kirenica a deschis scorul pentru ardeleni rapid (minutul 10), însă moldovenii au avut forța să egaleze pe final prin Enzo Lopez (minutul 85). ”Cred că puteam să obținem ma...
FC Botoșani - CFR Cluj 1-1. Cu Leo Grozavu pe bancă, botoșănenii scot un punct și impresionează în jocul cu „feroviarii”!
FC Botoșani a „smuls” un punct pe final, punându-i o nouă piedică CFR-ului, 1-1. „Feroviarii” n-au excelat în Moldova și irosesc puncte importante în lupt...
O nouă căsuță ridicată de o asociație din Botoșani oferă noi speranțe pentru persoanele aflate în dificultate!
După o săptămână de muncă dedicată amplasării acestei casute, în săptămâna următoare va fi amenajat interiorul, astfel încât să poată fi oferit un cămin pent...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 1.65 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici