Curtea de Conturi: Lipsuri de 11,5 milioane lei la ANAF, in 2017

Curtea de Conturi: Lipsuri de 11,5 milioane lei la ANAF, in 2017

Raportul Public pe anul 2017 intocmit de Curtea de Conturi dezvaluie lipsuri de 11,572 milioane de lei la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

"Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii detinute de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - aparat propriu, prevazuta a fi realizata in perioada 23.08.2017-30.11.2017, a fost finalizata in data de 22.06.2018. In urma inventarierii s-au constatat lipsuri in suma de 11.572 mii lei", se arata intr-un raport, scrie Ziare.com.

Documentul mai precizeaza ca institutia a inchiriat birouri de la firme private, desi are imobile in administrare.

"Totodata, s-a constatat ca nu au fost respectate principiile de economicitate, eficienta si eficacitate in utilizarea fondurilor publice si in administrarea patrimoniului public si privat al statului, deoarece, in timp ce Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti inchiriaza spatii pentru desfasurarea activitatii de la firme private, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a lasat nefolosite, din anul 2015 si pana in prezent, unele imobile pe care le are in administrare (situate in Bucuresti, str. Marasti, respectiv str. Londra) ", dezvaluie raportul.

Potrivit sursei citate, ANAF a aprobat inca din 2015 realizarea unor lucrari de reabilitare a imobilelor, in timp ce personalul lucra in spatii inchiriate, insa nici la trei ani dupa semnarea contractului nu au inceput lucrarile de reabilitare.

"Astfel, desi ANAF a aprobat, inca din anul 2015, realizarea unor lucrari de reabilitare a acestor imobile aflate in administrarea DGRFP Bucuresti, iar pentru desfasurarea activitatii personalului a fost inchiriat un imobil proprietate privata, la mai mult de trei ani de la incheierea contractului de inchiriere, lucrarile de consolidare si amenajare nu au fost incepute, neavand loc nici macar licitatia pentru desemnarea societatii care sa efectueze lucrarile.

Consecinta economica consta in cresterea cheltuielilor cu chiriile, in conditiile in care imobile aflate in administrarea sau proprietatea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti stau nefolosite, fiind supuse degradarii", se arata in raport. Mai mult...

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

USR Botoșani: USR oprește din nou specula cu locurile de veci!

astăzi, 18:21
2

După ce, în 2021, consilierul USR Raluca Curelariu a stopat mafia din cimitirele botoșănene printr-un amendament ce a limitat bișnița,  primarul social democrat aflat încă &icir...

Un bărbat rănit într-un accident a rămas blocat în mașină, au intervenit pompierii!

astăzi, 17:55
104

Un bărbat, în vârstă de 44 de ani, a fost rănit după ce mașina pe care o conducea a părăsit partea carosabilă și a ajuns într-un gard. Evenimentul s-a produs pe raza localit...

ANUNȚUL Ministerului Muncii: Cum se va face plata în avans a pensiilor aferente lunii mai 2024!

astăzi, 14:44
325

Executivul a aprobat, în ședința de joi, cele două acte normative care asigură plata în avans a pensiilor și a altor drepturi prevăzute de legi speciale, aferente lunii mai 2024....