Produse de slabă calitate şi practicile unor companii de telefonie mobilă, reclamate în cadrul unei şedinţe la Prefectură

Produse de slabă calitate şi practicile unor companii de telefonie mobilă, reclamate în cadrul unei şedinţe la Prefectură

Produsele de slabă calitate comercializate în țară, metodele unor companii de telefonie mobilă de a se abate de la normele privind eliminarea tarifelor la serviciile de roaming sau inexistența rampelor destinate persoanelor cu handicap la mijloacele de transport în comun au fost doar câteva din problemele ridicate, miercuri, în ședința Consiliului Consultativ pentru Protecția Consumatorilor.

Reuniți în ședință la Instituția Prefectului, membrilor consiliului li s-au adus în atenție toate aceste aspecte de către Radu Căjvăneanu, președintele Asociației pentru Protecția Consumatorilor.            

Am comparat un produs rezultat dintr-un sortiment de cafea destul de scumpă, luată din magazin cu cel obținut din același sortiment de cafea în restaurant dar și cu ce am consumat în străinătate. Cel cumpărat din magazin nu are gust și nici aceleași valori ca și în celelalte două cazuri”, a fost intervenția lui Radu Căjvăneanu.

Acesta a atras atenția și asupra metodelor pe care le folosesc unele companii de telefonie mobilă după ce au fost eliminate tarifele la serviciile de roaming. ”Unele companii au găsit cum să se abată de la această normă și au blocat de tot roamingul ori au făcut abonamente cu roaming mai scumpe”, a mai precizat Radu Căjvăneanu, aducând în atenție și cazul unei persoane cu grad de handicap care a călătorit în condiții improprii pentru că majoritatea mijloacelor de transport în comun nu au rampe pentru acest segment de populație ori rampele existente sunt nefuncționale.

De asemenea, acesta a propus organizarea unei dezbateri publice la Prefectură, într-un viitor apropiat, pe mai multe tematici, cum ar fi birocrația excesivă sau subiectivismul în evaluarea unor proiecte europene.

Pe ordinea de zi a fost și prezentarea unei sinteze a tematicii de control derulată de către reprezentanții Serviciului Județean de Metrologie Legală. Supuse verificărilor au fost 45 mijloace de măsurare de la 11 operatori economici, testate fiind 22 cu 61 de produse de gramaje diferite, expuse la vânzare.

Atât pe controlul legalității mijloacelor de măsurare cât și pe cel al măsurătorilor, reprezentanții instituției nu au identificat nereguli.  

Comunicat de presă Instituţia Prefectului

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșani - Chiajna 0-2. Dorinel Munteanu, debut cu victorie. Enache, trimis în tribună la pauză

Sâmbătă, 22 Septembrie 2018
439

Concordia Chiajna a învins-o în deplasare pe FC Botoşani cu scorul de 2-0 (2-0), sâmbătă seara, într-o partidă din etapa a 9-a a Ligii I. La primul meci al antrenorulu...

Noi materii la examenul de Capacitate

Sâmbătă, 22 Septembrie 2018
980

Ministrul Educaţiei Valentin Popa a declarat că vrea să schimbe procedura de desfăşurare a Evaluării Naţionale la sfârşitul ciclului gimnazial. Concret, oficialul a afirmat că elevii ca...

Simptome ale cancerului la creier. Toată lumea trebuie să le cunoască

Sâmbătă, 22 Septembrie 2018
1376

Cancerul la nivelul creierului pare a fi unul dintre cele mai înfricoșătoare diagnostice pe care un om le poate primi. Mass-media a inoculat ideea că acest tip de cancer este lipsit de orice spera...